Bozzard Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Detta medför möjligtvis inte så mycket till topicen, men att låta vad jag snart kommer att säga vara trängt inombords hade varit en synd: Den filmen är skit värd. Alla ni som inte vill dö av tristess/sorg, låt bli att se den. Waste of time. Den filmen är guld värd 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Den filmen är guld värd 10/10 Haha joru. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 En film vid namn X-Men: The Last Stand har världspremiär i morgon i Osby (Där lilla jag råkar på att bo), 2 dagar innan den har premiär i USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Detta medför möjligtvis inte så mycket till topicen, men att låta vad jag snart kommer att säga vara trängt inombords hade varit en synd: Den filmen är skit värd. Alla ni som inte vill dö av tristess/sorg, låt bli att se den. Waste of time. Okej, men första gången jag såg den var när den var precis ny och jag var ganska ung, så den har liksom etsat sig fast i mitt huvud och jag kommer alltid gilla den! Tycker bara den är för häftig, även om den kanske inte är så värst bra egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Okej, men första gången jag såg den var när den var precis ny och jag var ganska ung, så den har liksom etsat sig fast i mitt huvud och jag kommer alltid gilla den! Tycker bara den är för häftig, även om den kanske inte är så värst bra egentligen. Dude, jag sparar ditt huvud för den här gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Fler bra filmer: Saw Borderline Hide and seek White Chicks Boogeyman Strandvaskaren Scary movie 3 The blair witch 1&2 Hajar som hajar Inte jätte nya men dom är rätt bra =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Fler bra filmer: Saw Borderline Hide and seek White Chicks Boogeyman Strandvaskaren Scary movie 3 The blair witch 1&2 Hajar som hajar Inte jätte nya men dom är rätt bra =) Meningen är väl att man ska tipsa om filmer som är lite ovanliga... som folk inte känner till typ. Så blir tråden lite roligare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 (redigerad) Nu verkar den inte vara särskilt bra, men filmen Arga män (utan ben) är onekligen intressant ändå. Redigerad 24 maj, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Nu verkar den inte vara särskilt bra, men filmen Arga män (utan ben) är onekligen intressant ändå. Fan vad jag skrattade åt rubriken alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 http://img81.imageshack.us/img81/8531/samourai0ku.jpg Le Samouraï av Jean-Pierre Melville. Hypercoolt franskt noirmästerverk som kretsar kring en iskall lönnmördares gråröda vardag. Här finner du hårda polisinspektörer, skumma jazzklubbar samt ond bråd död. Stilbildande och ball på alla sätt och vis. Jef Costello, huvudrollen, porträtteras av Alain Delon [Frankrikes Sean Connery, på ett ungefär] och han gör ett makalöst jobb. Snappade även upp att skaparna till spelet Hitman: Blood Money lånade fågeln i 47:s krypin från denna film. Bara lite kuriosa, naturligtvis. Köp Criterions Le Samouraï-utgåva. Jag gjorde det; och se så glad jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 American History X Filmen handlar om Derek (Edward Norton) och Danny Vinyard (Edward Furlong), två bröder från Venice Beach, ett invandrartätt område i Los Angeles. Deras far mördas av svarta i jobbet som brandman. Det är då hatet i Derek växer fram och som så småningom leder till att han formas till en karismatisk nynazistisk ledare. Derek blir som en far för lillebror Danny. Men det hela spårar ur när Derek skjuter ihjäl två svarta biltjuvar kallblodigt. Han döms till tre års fängelse. Under fängelsetiden blir Derek brutalt våldtagen av sina egna och kompis med en svart kille som blivit dömd till sex års fängelse för en tv-stöld. Derek formas till en bättre människa samtidigt som lillebror Danny försöker bli som Derek en gång var. Ett riktigt mästerverk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Titel: Cube Zero Genré: Sci-Fi / Skräck År: 2004 Regi: Ernie Barbarash Skådespelare: Zachary Bennett - Eric Wynn Stephanie Moore - Cassandra Rains Michael Riley - Jax Martin Roach - Haskell David Huband - Dodd Mike 'Nug' Nahrgang - Meyerhold (as Mike Nahrgang) Richard McMillan - Bartok Terri Hawkes - Jellico Mitt betyg: 7/10 IMDB Discshop Kommentar: Jag har nu sett alla Cube filmerna som finns ute, jag måste säga att denna är den bästa av alla tre. Cube var bra, Cube 2 gillade jag inte alls men Cube Zero har det som Cube hade plus lite till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Gammla godzilla filmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 (redigerad) Kommentar: Jag har nu sett alla Cube filmerna som finns ute, jag måste säga att denna är den bästa av alla tre. Cube var bra, Cube 2 gillade jag inte alls men Cube Zero har det som Cube hade plus lite till. Cube har jag för mig att jag har sett. Det är väl den filmen där en grupp människor vaknar upp i en stor kub som består av mängder av mindre kuber? Så måste de hjälpas åt för att ta sig ut, men det är bara den handikappade killens som kommer ut? Låter onekligen som den... Redigerad 25 maj, 2006 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Ska skriva en filmrecension och behöver tips på bra filmer som är lätta att recensera. Hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Cube har jag för mig att jag har sett. Det är väl den filmen där en grupp människor vaknar upp i en stor kub som består av mängder av mindre kuber? Så måste de hjälpas åt för att ta sig ut, men det är bara den handikappade killens som kommer ut? Låter onekligen som den... Aye. Cube är bra. Cube 2 är värdelös. Cube Zero är för mycket när tiden stannar och sån skit. Annars är den holt ok. Men det är bara Cube som är orginalet. Och går att kolla på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Aye. Cube är bra. Cube 2 är värdelös. Cube Zero är för mycket när tiden stannar och sån skit. Annars är den holt ok. Men det är bara Cube som är orginalet. Och går att kolla på. Det är i Cube 2 det är olika tidshastigheter i rummen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Vet inte om nån har nämt den redan men Family Guy: Stewie Griffin the untold story är värd att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Det är i Cube 2 det är olika tidshastigheter i rummen. Då har jag sett både Cube och Cube 2. Precis som ni båda säger så suger Cube 2. Kommer ihåg en mysko kille som hela tiden dödade samma kille för att han var hungrig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Vet inte om nån har nämt den redan men Family Guy: Stewie Griffin the untold story är värd att se. Den är så jävla bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts