leftbehind Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Dumma idiot som skriver den där listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Man behöver inte vara övermänsligt smart för att skriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Nej, du gör det ofta, med måttligt korkat innehåll. Vad jag syftade på var att man måste ha jävligt tråkigt om man skriver en sån där lista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Nej, du gör det ofta, med måttligt korkat innehåll. Vad jag syftade på var att man måste ha jävligt tråkigt om man skriver en sån där lista. Absolut inte. Var kul att skriva den också. Känns mycket rätt att försöka få folk att tro på det rätta och inte tro på lögner som tex. att han blev Ihjälskjuten och dödad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 OMG!! Han lever. Här är ett slutgiltigt bevis som visar att han lever. Om man spelar den här baklänges och lyssnar tydligt hört man "2pac is alive. Yo yo yo." Klart bevis. Han lever. http://rapidshare.de/files/13107314/2pac_is_alive.zip.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Det var bara exempel på några saker han tror på. Ge mig mer då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Elvis lever också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Elvis lever också Och Chuck Schuldiner,Dimebag, Cliff Burton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Och Chuck Schuldiner,Dimebag, Cliff Burton. Och jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Och jag. Jag är död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Nej, du gör det ofta, med måttligt korkat innehåll. Vad jag syftade på var att man måste ha jävligt tråkigt om man skriver en sån där lista. Inte för att provocera eller nåt sådant...men dina inlägg verkar inte innehålla någon form av intelligens heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Ni som inte tror att han lever, varför skriver nu att han är död fasst ni själva inte vet det? det är som jag säger att han lever och det är fakta. Men det är ju inte det. Men man kan alltid ha hopp och tro att han lever? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Ni som inte tror att han lever, varför skriver nu att han är död fasst ni själva inte vet det? det är som jag säger att han lever och det är fakta. Men det är ju inte det. Men man kan alltid ha hopp och tro att han lever? Men ska jag gå och ha hopp om att t.ex min farfar lever eller att Cliff burton lever? Jag fattar inte att det kan vara så svårt att acceptera att han är död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Men ska jag gå och ha hopp om att t.ex min farfar lever eller att Cliff burton lever? Jag fattar inte att det kan vara så svårt att acceptera att han är död. Det är bekräftat att dom är döda, och dom ligger i en grav, det gör inte Tupac... woohoo smart man kan vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Det är bekräftat att dom är döda, och dom ligger i en grav, det gör inte Tupac... woohoo smart man kan vara. Det är bekräftat att Tupac är död också. Och hur vet du att han inte ligger i någon grav? Han kan mycket väl ligga i en grav bara att dom inte säger var den är för dom inte vill ha massa spring där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Det är bekräftat att Tupac är död också. Och hur vet du att han inte ligger i någon grav? Han kan mycket väl ligga i en grav bara att dom inte säger var den är för dom inte vill ha massa spring där. Ja, myndigheter och sånt säger det... även om polisen 1 år senare gav ut en belöning för den som hittade Tupac. Anslagen fanns, och det är dokumenterat. Och hur vet du motsatsen? Ingen har sagt att han är i en grav. Ingen. Tror du inte det läckt ut då eller...? Eller att ingen skulle ha sett hans gravsten? ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Men herregud! Acceptera bara att snubben är död! Han var säkert jättebra och så... Men han är död... Hur mycket du än gråter dig till sömns om det så är han det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 (redigerad) Men herregud! Acceptera bara att snubben är död! Han var säkert jättebra och så... Men han är död... Hur mycket du än gråter dig till sömns om det så är han det. Ge mig bevis så... har du några...? Nej. Så håll munnen stängd och släng tangentbordet tills du har det. Redigerad 17 februari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Ge mig bevis så... har du några...? Nej. Så håll munnen stängd och släng tangentbordet tills du har det. Han blev skjuten... Hur många gånger var det nu? I alla fall så blev han skjuten flertal gånger, och man brukar inte överleva sånt... Det finns dessutom inga bevis på att han lever... Bara tomma spekulation och teorier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Han blev skjuten... Hur många gånger var det nu? I alla fall så blev han skjuten flertal gånger, och man brukar inte överleva sånt... Det finns dessutom inga bevis på att han lever... Bara tomma spekulation och teorier. Det finns inga bevis på att han e död heller, bara en historia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts