Adriian Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 (redigerad) 8 mile är faktiskt riktigt bra. Även om jag inte är Hip-Hopare. Redigerad 6 februari, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Såg den igår, och såg den när den kom på bio. Riktigt bra film. Man måste nog vara lite insatt i hiphop för att gilla den. Kan tänka mig att folk som inte är insatta alls kanske inte gillar den. Precis man måste även vara pirat för att gilla pirates in the caribbean.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Precis man måste även vara pirat för att gilla pirates in the caribbean.. Ok, jag kan omformulera mig om du har problem med att läsa imellan raderna. Man kan säkert gilla filmen även om man inte är insatt i hiphop, men chansen är större att man gillar den om man är insatt i hiphop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Precis man måste även vara pirat för att gilla pirates in the caribbean.. Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Jag såg den för några dar sen på 4:an, den var faktiskt bättre än jag trodde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Precis man måste även vara pirat för att gilla pirates in the caribbean.. pwned För klockrent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts