tommy killer Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 8 mile visas som sagt just nu på 4:an. Ville bara göra er som inte har sett denna (faktiskt ganska bra film) att se den. Aja det var allt från mig idag. Cya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Jo, ++++ é nog inte helt taget ur luften. Såg den dock inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Den filmen är tradig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Jag såg slutet när dom battlade.. Fan va knäckt han blev Papa doc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Tycker när de battlar som e de roligaste Såg inte filmen had sett den förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Såg filmen igår...ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Såg den igår, och har sett den tre gånger innan. Älskar battle-scenerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Kollade ända tills Eminem och den där tjejen gjorde det på värkstaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Såg den igår, första gången jag såg den. Så jävla skön alltså, Papa doc blev fan sönderägd! Fuck free world! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Har redan sett den 2-3 gånger. Brorsans favorit-film .. eller det var det. http://67.18.37.14/19/132/emo/stolt2.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Såg den igår, var rätt ball där på slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Gillar då Em dissar Xzibit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Såg den igår, och såg den när den kom på bio. Riktigt bra film. Man måste nog vara lite insatt i hiphop för att gilla den. Kan tänka mig att folk som inte är insatta alls kanske inte gillar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Såg den igår, och såg den när den kom på bio. Riktigt bra film. Man måste nog vara lite insatt i hiphop för att gilla den. Kan tänka mig att folk som inte är insatta alls kanske inte gillar den. Jag kan inte skryta med att jag vet allt om hiphopen eller kulturen kring den (uppskattar dock musiken), men nog fan är 8mile riktigt jävla bra. När den gick på bio var jag och såg den, samt så har jag sett den ett antal gånger på DVD. Den är myspysig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Rätt ok, länge sen jag såg den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Såg den igår, och såg den när den kom på bio. Riktigt bra film. Man måste nog vara lite insatt i hiphop för att gilla den. Kan tänka mig att folk som inte är insatta alls kanske inte gillar den. Varför skulle man inte kunna gilla den om man inte är "insatt i hip-hop scenen"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Joru den är väll helt ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Varför skulle man inte kunna gilla den om man inte är "insatt i hip-hop scenen"? "Kan tänka mig" betyder inte alla. Det betyder inte heller "de som inte är insatta har ingen chans att gilla den här filmen"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Hyffsad film i helhet, men jag klarar bara inte "yo-yo, jag är hiphopare och bor i värsta ghettot, yo-yo shizzle diizzle, yo-yo-stilen" i filmen. Börjar bara garva när jag ser sånt, typ MTV ni vet...musikvideorna, skrattretande, töntigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Hyffsad film i helhet, men jag klarar bara inte "yo-yo, jag är hiphopare och bor i värsta ghettot, yo-yo shizzle diizzle, yo-yo-stilen" i filmen. Börjar bara garva när jag ser sånt, typ MTV ni vet...musikvideorna, skrattretande, töntigt... Om du är en jip hopare hur kan du ointe tåla yo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts