VaXXoR Skrivet 4 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) Vilket sammanträffande! ^^ Ska också till Mexico fast först om en vecka. Vart ska du? ^^ Själv ska jag utrusta mig med ... Ritblock ... MP3 Batterier Gameboy Pocket Bil tidningar Harry Potter Och se filmerna om det är några. Hmm ja du, vet inte riktigt va de heter men där vi ska va heter playa del carmen eller nått liknande. å hotelet heter rio nått. Azore: Ja det blir ju pörffa Redigerad 4 februari, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 En Mp3 med 200-300 bra låtar räcker gott och väl när jag åker någonstans. Ett bra tips är en bärbar CD-spelare som läser MP3-CD's. Kostar bara 100-250 spänn och varje CD kan ta ungefär 130-150 låtar beroende på kvaliten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Hmm ja du, vet inte riktigt va de heter men där vi ska va heter playa del carmen eller nått liknande. å hotelet heter rio nått. Azore: Ja det blir ju pörffa Jag var i Playa Del Carmen över jullovet, det var nice där. Hade bara med mig mp3spelaren på planet, de visade fyra filmer också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Stoppa et brännbolls trä och en boll i fickan så spelar du brännboll Det går också igenom metall detektorn Nej men jag räknar upp lite tipps : Sova, snacka med grannen som sitter brevid dig (hoppas det är någon jämnårig) Ät, läsa någon tidning, lyssna på mp3, kolla på film, gå på toan och släpp låss och bli galen, krama grannen, koppla av och dagdröm lite.. Som behövs: Sömn tabletter, en munn och två öron, mat och godis, en tidning, Mp3-spelare, en tv och en video och en film, lugnande tabletter tills du skall gå och sätta dig tillbaks, kondomer (om grannen är en tjej) , inget behövs för det där. Det där stod i ordning till det överstående Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Jag tog med mig mitt gameboy color och Pokémon silver när jag flög till spanien fast jag var 10 år då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Hmm ja du, vet inte riktigt va de heter men där vi ska va heter playa del carmen eller nått liknande. å hotelet heter rio nått. Azore: Ja det blir ju pörffa Jah, Playa del carmen ska vi till också. Hotellet heter nåt me Kinbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 9 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Heeej pa er alla i kylan ville bara halsa och saga att flygresan var piss.. saa javla trakig, forsokta rita och sa, men de gick inte far ta somn piller pa hem resan (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Hej på dig i värmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Fan vad avundsjuk jag är! Jag sitter här i den här kylan och gör jävla nationella proven! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 9 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Fan vad avundsjuk jag är! Jag sitter här i den här kylan och gör jävla nationella proven! Pluggar ju har ocksa, har massa prov nar ja kommer hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Pluggar ju har ocksa, har massa prov nar ja kommer hem (:!!! Engelsk dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Jag tog med mig mitt gameboy color och Pokémon silver när jag flög till spanien (:!!! fast jag var 10 år då Nu kan man ta med datorn och spela Pokémon Silver på emulator och på svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Engelsk dator? Haha, jappjapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts