Kebab Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Läs detta. 12. Skrik högljutt att nu är slutet nära — innan planet har lyft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Jag får aldrig använda elektroniska grejer när jag flyger. Jo, det får man använda. Bara det inte utger någon form av elektroniska signaler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) Jag får aldrig använda elektroniska grejer när jag flyger. Elektroniska saker får du använda men inte mobiler då dom kan störa utrustningen på flygplanet. Edit: Jacker var före. Redigerad 4 februari, 2006 av AntiClimax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Jo, det får man använda. Bara det inte utger någon form av elektroniska signaler. En gång sa dom åt mig att jag inte "under några som helst omständigheter" fick använda min Minidisc. Man sen när jag använde den iallafall så brydde de sig inte ett skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) De två gånger som jag har flygit spenderade jag tiden genom att glo i engelska speltidningar. Dock tog bara resan ungefär två timmar om inte mindre. Redigerad 4 februari, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) :s Redigerad 25 september, 2009 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Utrusta dig med: Ritblock, penna + sudd En kortlek Ja det brukar roa mig när jag inte har min dator... detta ritade jag sist när jag var i fjällen... http://img477.imageshack.us/img477/1616/nmk0122ha.th.jpg http://img477.imageshack.us/img477/9814/nmk0113fs.th.jpg http://img477.imageshack.us/img477/8219/nmk0202bt.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Snygga Själv läste jag en serietidning senast jag åkte flygplan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) Ja det brukar roa mig när jag inte har min dator... detta ritade jag sist när jag var i fjällen... http://img477.imageshack.us/img477/1616/nmk0122ha.th.jpg http://img477.imageshack.us/img477/9814/nmk0113fs.th.jpg http://img477.imageshack.us/img477/8219/nmk0202bt.th.jpg Fan va snygga målningar. Jag kan inte äns rita i närheten av det där. Men kan du förklara hur du gör när du ritar. Hallå, snälla, kanske, jag kan vilja lära mig, Redigerad 4 februari, 2006 av Moroni_Family Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Titta på TV, somna kanske, lyssna på musik, rita, läs någon tidning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Fan va snygga målningar. Jag kan inte äns rita i närheten av det där. Men kan du förklara hur du gör när du ritar. Hallå, snälla, kanske, jag kan vilja lära mig, Man bara tänker lite med huvet något coolt sen ritar du det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Om det är en lång resa brukar man ha en egen, liten, TV i sätet framför sig. Så man kan välja vad man vill se på. När jag flög till USA hade dem tre till fyra filmkanaler (dock visade dem bara samma filer om och om igen). Sen fanns det en nyhetskanal, Discovery, en barnkanal och en annan med lite blandat. Annars är ju musik en bra idé. Kom också ihåg att allt som kommer med vagnarna (läsk, snacks, te, kaffe) brukar vara gratis när man flyger långt. Sånt där är fett soft, när jag åkte ner till Singapore med Singapore Airlines så kunde man välja bland massor av filmer, serier etc. Dom flesta var nya och hade inte visats i Sverige då. Spenderade flygresan dit med att titta på ca 5-7 filmer, samma sak på hemresan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Läs detta. Första gången katten postar nåt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Du kan ju alltid läsa eller lyssna på musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Tanka EuroCop Radio till MP3-spelaren och stilla barnet inom dig. Ungdomsgruppen är en favorit med ECR=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Lek terrorist vettja! Ta på dig ett rött band runt skallen och spring runt i planet och skrik Allah! Allah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Lek terrorist vettja! Ta på dig ett rött band runt skallen och spring runt i planet och skrik Allah! Allah! Se till att ha på dig en fallskärm när de eventuellt slänger ut dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Se till att ha på dig en fallskärm när de eventuellt slänger ut dig. Jag tar med min propeller keps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Vilket sammanträffande! ^^ Ska också till Mexico fast först om en vecka. Vart ska du? ^^ Själv ska jag utrusta mig med ... Ritblock ... MP3 Batterier Gameboy Pocket Bil tidningar Harry Potter Och se filmerna om det är några. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Jag tar med min propeller keps Perfekt! då kan du ju flyga ifatt planet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts