VaXXoR Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Nu är de så att ja åker till mexiko imorron, och ja vet inte vad jag ska ha med mig på planet. Har ingen PSP eller nån sån pryl, bara min mp3. Någon som vet något man kan göra under flyg resan ?` (Om jag inte kan sova) p.s. resan tar 13 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Runka på toaletten! Nej.. men du kan väll rita! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Utrusta dig med: Ritblock, penna + sudd En kortlek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Snacka rövarhistorier med grannen brevid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Ta med dig en p-tidning och runka järnet av dig på toan och fantisera om att flygvärdinnan kommer in och hjälper dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Tanka EuroCop Radio till MP3-spelaren och stilla barnet inom dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Allvarligt talat. Vad gör du när du åker bil. Okey man brukar inte åka bil i 13 timmar så ofta men liksom. Det känns lite som att man ska förklara för en handikappad 7 åring att inte kasta kritor på golvet. Men men, här e några förslag på vad du kan göra. *Sova (det bästa förslaget) *Spela kort *Se på film om dem visar *Rulla tummar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Tanka din mp3 med Oasis och flygresan kommer att upplevas som en sjuhelvetes salighet rätt igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Jag säger som en annan sa: Peka på valfri person och säg: "Han har en bomb". Då blir det nog livat ett tag. Finns inget typ att göra på flygplan. Du får väl hoppas på att de visar bra filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Kolla på tvn som visas på planet. Det brukar dom göra när det är så lång tid att dom visar filmer....men det är en plåga om det är på ett danskt plan för då är det dansk text! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Läs detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Missbruka sömntabletter, eller använda toaletten som spa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) En GameBoy. Vad kan bli mer underhållande? Tänk på att dte ska vara en ofägad asgamal jäkel också. Gärna Mario eller Batman spel till. Ber om ursäkt för den risiga stavningen. @ KalleR: Hahahahaha Grattis Världen. Du kan ju alltid kolla på din väns resbånge också. Redigerad 4 februari, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Tanka din mp3 med Oasis och flygresan kommer att upplevas som en sjuhelvetes salighet rätt igenom. Sant. Men han får inte glömma sina GN'R låtar. Glöm inte bootlegsen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Läs detta. Hahahahah fan va sköna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Tack för tipsen, får se vad jag hittar på. Ska va uppe hela natten så jag är trött imorron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Jag säger som en annan sa: Då blir det nog livat ett tag. Finns inget typ att göra på flygplan. Du får väl hoppas på att de visar bra filmer. Skriker man det istället blir det ännu mer livat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Om det är en lång resa brukar man ha en egen, liten, TV i sätet framför sig. Så man kan välja vad man vill se på. När jag flög till USA hade dem tre till fyra filmkanaler (dock visade dem bara samma filer om och om igen). Sen fanns det en nyhetskanal, Discovery, en barnkanal och en annan med lite blandat. Annars är ju musik en bra idé. Kom också ihåg att allt som kommer med vagnarna (läsk, snacks, te, kaffe) brukar vara gratis när man flyger långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Åker då till USA i first så kan du använda internet. Flyger du andraklass så kan du sova eller titta på film. Åker du vanliga plan så får du lida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Jag får aldrig använda elektroniska grejer när jag flyger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts