MiRRe Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Finns det fler program än fraps o GameCam? Jag ska spela in i ts2 och jag vet att man kan spela in i spelet men det blir inte bra och jag behöver ett bra program Tack på förhand..=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) FRAPS är nog egentligen det bästa och det enda alternativet. EDIT: Fin felstavning som jag upptäckte nu. Redigerad 7 februari, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) FRAPS om man har en köpt version så funkar det perfekt. Eller så som den också kallas, den registrerade versionen. Redigerad 4 februari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 GameCam är det enda som går att använda enligt mig, fast det kan bli lite problem i vissa spel... Jag har tyvärr inte hittat några andra än FRAPS och GameCam... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 SnagIt... Men själv så tycker jag att FRAPS e bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts