antepanteboy Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Här är en liten guide om vart min kan hitta vapen BASEBALL BAT: Utan för ditt hide out PISTOL: Kör över någon gäng medlem eller få 10 hidden packages SHOTGUN: Bakom en staty i parken i andra ön, finns ochså i phills hide out om du har gjort uppdraget hos han (kostar 15.000) M4:Finns hos phill för 5000 MOLOTIV: I en tunnel bakom 8:balls shopp på portland, mörda uteligarna och ta dom. ROCKETLAUNCHER: Finns hos phill för 25.000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Det där är ju inte ens alla vapen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 5 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Nej :"> men dom jag kan ialf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 (redigerad) Shotgun får man även i polisbil. Redigerad 6 februari, 2006 av Officer Hernandez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maddoc Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Ursäkta mig men herregud vilken tönt.. ja menar vilken totalt aas dålig tråd.. haha inte ens typ hälften av alla vapen .. o du testa ammu-nation;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 8 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 :'( Ok....det var ju en bra början typ första gången man e här..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 :'( Ok....det var ju en bra början typ första gången man e här..... Äsch, du ska inte ta folks elaka kommentarer på allvar, ta åt dig av de snälla kommentarerna istället och skit i de elaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 8 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Tack för tipset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts