enzo Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 vart hittar man golfbilen (om den inte finns inne vid golf banan?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 jag vet inte ifall det är en bugg i spelet eller om det verkligen ska vara så. Men ibland så åker det golfbilar på bron utanför golfbanan, fast då kan du inte åka in på golfbanan dock. Annars så.... vet jag inte. >_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Dom åker inne på golfbanan ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 *hmm..* Vill du ha dem på golfbanan, eller ute på gatorna? Det stämmer att de kör omkring på bron mellan öarna precis vid golfbanan (golfarna känner väl för att cruisa lite ibland).. Annar så finns det alltid fusk som ger dig bilen! Men då kan du bara köra på vägarna.. På tal om fordon, nån som vet var SABRE bilarna brukar hålla till? Samlar till Sunshine Auto, och har letat efter dem i flera timmar nu!! Hålelr på att bli riktigt galen.. Tacksam för tips.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Jag hittade den bakom stadiumet väldigt många gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Jag hittade den bakom stadiumet väldigt många gånger. alltså SABRE, bakom stadion? Ska ta en titt där.. Du är min GTA VC gud för dagen om jag hittar den där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Caddyn finns i buskarna vid fyren... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DawnLord Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Jag hittar inte fyren, var e den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Längst i Söder, på första ön... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts