Random Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Edit: Vilken lättnad jag fick det att funka Visst är det kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Har precis skaffat Postal 2 och ska försöka få tag i AW, sen kan ni vänta er fina bilder från min sida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Har precis skaffat Postal 2 och ska försöka få tag i AW, sen kan ni vänta er fina bilder från min sida! "fina" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 (redigerad) Hm.. Såg Boomer's Postal-bilder. Kommer ihåg att jag var rädd för alla dödskallar i menyn. Redigerad 16 mars, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 "fina" Vet du om man kan skaffa det som Shareware eller något? Du skicka via PM... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Hm.. Såg Boomer's Postal-bilder. Kommer ihåg att jag var rädd för alla dödskallar i menyn. Igäntligen, varför köper du inte Postal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Igäntligen, varför köper du inte Postal? Haha, igäntligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Haha, igäntligen. Hehe..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Bild. WTF?! Finns den med i AW? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 WTF?! Finns den med i AW? Nej men i AW7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Precis, det är AW7. En till bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Igäntligen, varför köper du inte Postal? Egentligen. Varför skulle jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Egentligen. Varför skulle jag? Hm, ja de kan man juh undra du kan ju alltid hitta det i en buske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Låten? Ja, The Stars and Stripes Forever, låten som orkestern spelar både i Postal och Postal 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Jasså du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Atombomben i AW7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 De gillar inte när jag postar Postal bilder i screenshots tråden, så jag får göra det här istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Atombomben i AW7. Jisses, blir bare mer och mer sugen på Postal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Jisses, blir bare mer och mer sugen på Postal. Själv så har man tröttnat på postal..men spelar multiplayer ibland ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts