Bubbli Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Funktionerar AW på Postal 2 Running With Scissors? Running with scissors är väl företaget som gjort spelet... Spelet heter väl "Share the Pain". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Jag har uppfattat det som... Postal 2 (orginal) Postal 2 Running With Scissors Postal 2: Share the pain Postal 2: Apocalypse Weekend Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Jag har uppfattat det som... Postal 2 (orginal) Postal 2 Running With Scissors Postal 2: Share the pain Postal 2: Apocalypse Weekend Running with Scissors är företaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Running with Scissors är företaget Ok, men det här Postal 2 jag tog från båten så hette något med Running With Scissor Men skitsamma då borde väl Postal2 AW funka också Hur använder man Katten som ljuddämpare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Man plockar upp en katt och tar fram shotgun och trycker "use". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Dagens offer (plural) http://img203.imageshack.us/img203/3546/dagensoffer15up.jpg Dödsorsaker: I de undersökta liken har man hittat pistolskott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Kan ni Visa lite Modding sidor och verktyg.. Och om det finns någon Total Conversion mod så kan ni visa den också Lite svårt att få tag i AW just nu.. Men det kommer när det kommer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 (redigerad) Ok, men det här Postal 2 jag tog från båten så hette något med Running With Scissor Men skitsamma då borde väl Postal2 AW funka också Hur använder man Katten som ljuddämpare? Man plockar upp den och trycker på enter edit: stavfel Redigerad 12 mars, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Nej, han hade rätt. Jag hittade en version som heter Running With Scissors... Vet dock inte om det är en fungerande eller något sådant. Men men... Det var en inte versionen jag beställde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 (redigerad) Det finns ingen version som heter Postal2 Running With Scissors. Återigen, så att det inte dyker upp igen (förhoppningsvis) Postal2 (Originalet) Postal2 Share the Pain (Multiplayer Expansion) Postal2 Apocalypse Weekend (Singleplayer expansionpack) Postal2 AW7 (Total Conversion Mod till Postal2 Apocalypse Weekend) För att spela AW7 måste man ha Postal2, med eller utan Share the Pain, plus Apocalypse Weekend. Redigerad 12 mars, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 (redigerad) Det finns ingen version som heter Postal2 Running With Scissors. Återigen, så att det inte dyker upp igen (förhoppningsvis) Postal2 (Originalet) Postal2 Share the Pain (Multiplayer Expansion) Postal2 Apocalypse Weekend (Singleplayer expansionpack) Postal2 AW7 (Total Conversion Mod till Postal2 Apocalypse Weekend) För att spela AW7 måste man ha Postal2, med eller utan Share the Pain, plus Apocalypse Weekend. Så sant Edit: det finns postal 1 också så du vet Redigerad 12 mars, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Så sant Edit: det finns postal 1 också så du vet Ja, som lär suga Är det nån som har eller vet var man kan få tag på TV4-nyhetsinslaget om Postal 2 och Vice city? Skulle vara kul att ha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 (redigerad) Postal 1 EDIT: en till bild Redigerad 12 mars, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Postal 1 Klassiska gamla låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Klassiska gamla låten. Vaa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Boomer: Well, duh! BTW, om du tagit de bilderna borde du dra ner gammanivån. Postal ska vara mörkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Boomer: Well, duh! BTW, om du tagit de bilderna borde du dra ner gammanivån. Postal ska vara mörkt. Jag har inte tagit bilderna.. och vadå well duh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Klassiska gamla låten. Låten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Var kan man få AW7 där det fungerar? När jag laddar ner från andra sidor så laddar det så det är 10 mb kvar sen avslutar det sig av sig själv och på en annan sida avslutade det sig på 1 minut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 (redigerad) Edit: Vilken lättnad jag fick det att funka Redigerad 13 mars, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts