Random Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Vi får lira sen.. sök på google.. den heter AW7 Japp, vi får bestämma ett tillfälle... Jaha det är AW7:modden, den har jag tankat, men ej installerat. Dock har jag installerat en mod som gör spelets kvinnliga karaktärer utan kläder....den är patetisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Japp, vi får bestämma ett tillfälle... Jaha det är AW7:modden, den har jag tankat, men ej installerat. Dock har jag installerat en mod som gör spelets kvinnliga karaktärer utan kläder....den är patetisk Japp.. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Spoiler... Hur ska man döda sin tjej i slutet på AW? Alltså den där kossan eller vafan det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 (redigerad) Dagens Offer Bög Ihjäl skjuten på bögklubb. Info: Skjuten med 3 skott. Ett nedanför halsen, ett I skallen och ett då han låg ner. (för en säker död) Den inringade tajtisen kröp sin väg.. BTW: Nån som vet om man kan ändra så att inte bilderna sparas I Bmp-format? http://img223.imageshack.us/img223/9962/shot000336wg.png Redigerad 10 mars, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Antar att du kör genom paint, när du "sparar som" kan du välja alternativ till sparsätt. Själv brukar jag välja jpg eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Dagens Offer Bög Ihjäl skjuten på bögklubb. Info: Skjuten med 3 skott. Ett nedanför halsen, ett I skallen och ett då han låg ner. (för en säker död) Den inringade tajtisen kröp sin väg.. BTW: Nån som vet om man kan ändra så att inte bilderna sparas I Bmp-format? http://img223.imageshack.us/img223/9962/shot000336wg.png Använder du Fraps för att knäppa bilder? isf så kan du ändra det i fraps.. Hmm.. får fixa ett offer jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Använder du Fraps för att knäppa bilder? isf så kan du ändra det i fraps.. Hmm.. får fixa ett offer jag också Juste... Jag har Gabby kom jag på! Hmz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Mitt offer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Pepprad? Agressiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Pepprad? Agressiv. Mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 (redigerad) Spoiler... Hur ska man döda sin tjej i slutet på AW? Alltså den där kossan eller vafan det är. SPOILER SVAR** ----börjar här---- Haha, den bossen är kul. Du ska skjuta bollarna (huvuden) som svävar ovanför "kossan" först, när dom försvinner så kan du börja peppra med bazookan på sjävla bossen, då tar den skada av det. Efter ett tag kommer bollarna upp igen, då får du skjuta ner dom igen. Bossen skickar ibland iväg gula huvuden mot dig, då kan du bara akta dig. Skickar den Grönflammande så ska du skjuta dem så fort som möjligt, för annars följer dem efter dig ända till dem träffar dig. lycka till... Redigerad 10 mars, 2006 av Random Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 SPOILER SVAR** ----börjar här---- Haha, den bossen är kul. Du ska skjuta bollarna (huvuden) som svävar ovanför "kossan" först, när dom försvinner så kan du börja peppra med bazookan på sjävla bossen, då tar den skada av det. Efter ett tag kommer bollarna upp igen, då får du skjuta ner dom igen. Bossen skickar ibland iväg gula huvuden mot dig, då kan du bara akta dig. Skickar den Grönflammande så ska du skjuta dem så fort som möjligt, för annars följer dem efter dig ända till dem träffar dig. lycka till... Okej ska försöka imorgon Btw, AW7 äger ju fan^^ as sköna vapen speciellt Atom bazokan Den modden måste ni testa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Okej ska försöka imorgon Btw, AW7 äger ju fan^^ as sköna vapen speciellt Atom bazokan Den modden måste ni testa! Jag fixade den nyss! Fyfan vad den ägde, rekommenderas verkligen! Hur mycket grymma vapen som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Om ni inte visste det så är "kossan" Mike Jarret från RWS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Hur många bitar kan man hugga fiender I? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 (redigerad) Oj dubbelpost Redigerad 11 mars, 2006 av Crille_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Hur många bitar kan man hugga fiender I? Man kan hugga armarna i 2 delar, benen i 2 delar och hugga av huvudet och krossa huvudet så hjärna, tänder, ögon och massa annat kommer ut. Och det roligaste, hugga av människan på mitten (benen blir en del och över-kroppen blir en del) så att magsäck, tarmar och sånt kommer ut. Och juste hundar kan man hugga på mitten och kossor kan man krossa huvudet på. Edit: Förresten om man använder atom vapnet så blir offret massa delar fast det räknas kanske inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Man kan hugga armarna i 2 delar, benen i 2 delar och hugga av huvudet och krossa huvudet så hjärna, tänder, ögon och massa annat kommer ut. Och det roligaste, hugga av människan på mitten (benen blir en del och över-kroppen blir en del) så att magsäck, tarmar och sånt kommer ut. Och juste hundar kan man hugga på mitten och kossor kan man krossa huvudet på. Edit: Förresten om man använder atom vapnet så blir offret massa delar fast det räknas kanske inte. Niice! :"> Dagens Offer Dödad av mitt shotgun. Vet inte hur många skott, jag bara sköt. http://img133.imageshack.us/img133/283/grabby143ya.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 (redigerad) Niice! :"> Dagens Offer Dödad av mitt shotgun. Vet inte hur många skott, jag bara sköt. http://img133.imageshack.us/img133/283/grabby143ya.png Haha vid den där snubben och huset som han står i, där finns ett rum som blir mer och mer utvecklat för varje dag i STP. På första dagen är det en Tv direkt ställt på golvet, och ingen säng etc. På fredgaen är det värst lyxrummet Bilden: kemikaliebazookan Redigerad 11 mars, 2006 av Random Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Funktionerar AW på Postal 2 Running With Scissors? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts