Random Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Okej detta är dagens offer enligt mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Nej... detta är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Morgontidig är du också, Boomer. Ska fixa mig ett offer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Du vill inte lira lite online, Cyprez? Jag kan hosta... Skicka PM om du känner för att lira demot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Morgontidig är du också, Boomer. Ska fixa mig ett offer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 (redigerad) Du vill inte lira lite online, Cyprez? Jag kan hosta... Skicka PM om du känner för att lira demot! Det var en gång en klad Cyprez som spelade Postal Online. En dag så funkade det inte att hosta, och server'n var inte offentlig trots de rätta inställningarna. Det blev en ledsen Cyprez. Kan inte hosta.** Editering för dumt utttal. Redigerad 9 mars, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Det var en gång en klad Cyprez som spelade Postal Online. En dag så funkade det inte att hosta, och server'n var inte offentlig trots de rätta inställningarna. Det blev en ledsen Cyprez. Kan inte heller hosta. Han sa att han kunde hosta juh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Det var en gång en klad Cyprez som spelade Postal Online. En dag så funkade det inte att hosta, och server'n var inte offentlig trots de rätta inställningarna. Det blev en ledsen Cyprez. Kan inte heller hosta. Jag skrev att jag KAN hosta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Jag skrev att jag KAN hosta... Ousch. Kanske har att göra med att jag nyss stigit upp. Vi kan spela... hmm. Nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Hm.. jag har fullversion.. borde inte jag kunna lira med er då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Hm.. jag har fullversion.. borde inte jag kunna lira med er då? Nej. Ska nog köpa den fulla på webbhallis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Nej. Ska nog köpa den fulla på webbhallis. Jaha varför inte tanka <-- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 (redigerad) Jaha varför inte tanka <-- Ska nog göra det på.. Blev skrämt efter jag fick en p-rulle och en trojan. EDIT: xstreem har du gjort en server? Redigerad 9 mars, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Ousch. Kanske har att göra med att jag nyss stigit upp. Vi kan spela... hmm. Nu? Skickar mitt IP via PM, ska bara fixa lite saker Vänta cirka 5 minuter innan du går in när du fått IP't så jag hinner starta servern! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Skickar mitt IP via PM, ska bara fixa lite saker Vänta cirka 5 minuter innan du går in när du fått IP't så jag hinner starta servern! O.K. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 (redigerad) Dagens Offer http://img74.imageshack.us/img74/5608/offer34ix.th.jpg Förresten kan man lira online med ett tankat spel? Redigerad 9 mars, 2006 av Crille_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Skickar mitt IP via PM, ska bara fixa lite saker Vänta cirka 5 minuter innan du går in när du fått IP't så jag hinner starta servern! Försökte med IP men det funkar inte. Prövade 3 gånger. Sen ska ju din server synas, det stod ''0 servers, 0 players'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Boomer ska vi lira lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Nej. Ska nog köpa den fulla på webbhallis. Men doh! Gör det då! Det é tamigfan det enda du har tjatat om i en sisådär 100 år nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Försökte med IP men det funkar inte. Prövade 3 gånger. Sen ska ju din server synas, det stod ''0 servers, 0 players'' Kommer du in eller är du inne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts