Crille_ Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) Okej ska testa det. Är det någon som vet vad postal2 editor är till för? Det installerades när jag installerade Postal2. Edit: Fan det står inte "cheat" i menyn. Redigerad 13 februari, 2006 av Crille_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Tryck upp konsollen sen skriver du sissy. Sen säger gubben nånting sen är det bara att skriva in fusket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Tryck upp konsollen sen skriver du sissy. Sen säger gubben nånting sen är det bara att skriva in fusket! Mmm jag såg det på en annan sida precis efter att jag hade skrivit här. Men tack endå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jag behöver hjälp med att hämta eller betalla "ticket" på polisstationen på torsdagen. När jag kommer fram till polisen i disken säger postal snubben något om pensions pengar på skoj och sen säger polisen "that will be bucks" och så säger postal snubben "shit". Jag fattar inget har jag för lite pengar eller? (1070 $ har jag) Jag hörde inte vad han sa i början på dagen så jag vet inte vad jag ska göra?? jag har hämtat 2 papper inuti polis huset men vet inte vad jag ska med dom till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jag behöver hjälp med att hämta eller betalla "ticket" på polisstationen på torsdagen. När jag kommer fram till polisen i disken säger postal snubben något om pensions pengar på skoj och sen säger polisen "that will be bucks" och så säger postal snubben "shit". Jag fattar inget har jag för lite pengar eller? (1070 $ har jag) Jag hörde inte vad han sa i början på dagen så jag vet inte vad jag ska göra?? jag har hämtat 2 papper inuti polis huset men vet inte vad jag ska med dom till. Ingen aning.. spelade bara dom 3 (eller 4) första dagarna, sen cpade datorn sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Finns det Machete i postal 2? (+ någon expansion) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Finns det Machete i postal 2? (+ någon expansion) AW tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 (redigerad) AW tror jag... Då får man gå Runt och leka Jason Voorhees Redigerad 5 mars, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Då får man gå Runt och leka Jason Voorhees Jao.. men först så måste du köpa spelet.. eller aa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Såhär kan det se ut när man leker Jason i Postal 2: AW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Såhär kan det se ut när man leker Jason i Postal 2: AW Mhm.. har alla skaffat Postal 2 helt plötsligt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Mhm.. har alla skaffat Postal 2 helt plötsligt!!! Jaa...och du har fattat att Terror på Elm street existerar...HELT plötsligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jag behöver hjälp med att hämta eller betalla "ticket" på polisstationen på torsdagen. När jag kommer fram till polisen i disken säger postal snubben något om pensions pengar på skoj och sen säger polisen "that will be bucks" och så säger postal snubben "shit". Jag fattar inget har jag för lite pengar eller? (1070 $ har jag) Jag hörde inte vad han sa i början på dagen så jag vet inte vad jag ska göra?? jag har hämtat 2 papper inuti polis huset men vet inte vad jag ska med dom till. Döda alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Jaa...och du har fattat att Terror på Elm street existerar...HELT plötsligt Va? lol... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Döda alla! Så förvånande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Borde nog skaffa det där Postal 2 och AW.. Men går det att modda om kläderna på gubben, t.ex. Ny modell och texturer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) Borde nog skaffa det där Postal 2 och AW.. Men går det att modda om kläderna på gubben, t.ex. Ny modell och texturer? Jo da.. de är ju typ samma motor (?) som i unreal tournament EDIT: här är en mod lol! hahaha EDIT 2: En till ser ganska frän ut Redigerad 6 mars, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Jo da.. de är ju typ samma motor (?) som i unreal tournament EDIT: här är en mod lol! hahaha EDIT 2: En till ser ganska frän ut Haha Då skulle jag kunna göra Jason Voorhees kläder och mask Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Så förvånande Vad ska man annars göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Vad ska man annars göra? Gå och köpa mjölk (Ja, jag har bara spelat demot) till sin älskade fru. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts