P-C Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Det har'u ältat i över ett år nu. Håller med. Hur länge har du spelat demot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) Håller med. Hur länge har du spelat demot? Haha, jo. Det har han nog kört med länge nu. Vill minnas att han börjde med det redan på PluOntS och Cyper's tid. Redigerad 5 februari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Sant, Bobbo. I början av förra sommarlovet började jag med demot. Har kört det sen dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Sant, Bobbo. I början av förra sommarlovet började jag med demot. Har kört det sen dess. Okaay ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Okaay ... Jag tycker personligen att du ska ladda ner demot på spelet och köra det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Hur får du in en massa människor i rummen sådär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Hur får du in en massa människor i rummen sådär? Han slår in dom med en spade alternativt sparkar in dom skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Jag tycker personligen att du ska ladda ner demot på spelet och köra det! Har redan gjort det och spelat det ett antal gånger men jag kunde inte lira i 8 månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Har redan gjort det och spelat det ett antal gånger men jag kunde inte lira i 8 månader. Killen har spelat det längre än så. Guiness Rekord, någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Någon som vet hur man gör med checken man tar från jobbet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Någon som vet hur man gör med checken man tar från jobbet? Döda alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Vart kan man få tag i hela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Har avinstallerat demot nu. Efter ha kört det jävligt länge har jag tröttnat. Blir nog fulla verisonen. DÄR ANTE. http://www.webhallen.com/prod.php?id=41841 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Man tackar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Inga problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Postal2 är kul, Jag installerade det idag. AW är också kul fast att jag bara har kört lite på första uppdraget typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 AW har bara roligare vapen, banorna e skit tråkiga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Yea Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Vad ska man skriva i consolen för att få fusken att fungera? Jag har redan klarat spelet utan fusk så jag vill testa en gång med fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Vad ska man skriva i consolen för att få fusken att fungera? Jag har redan klarat spelet utan fusk så jag vill testa en gång med fusk. Tryck på esc när du spelar så står det Cheats i menyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts