JohnnyH87 Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Om du tankar kan du inte patcha, och kan du inte patcha kan du bara köra med andra som har den första, opatchade versionen, som är fullt av buggar, plus att ingen spelar den versionen längre. Leta runt lite så hittar du nog en Share the Pain combo. Reminder till alla AW spelare, tanka ner patchen, annars fungerar inte urineringen. Redigerad 6 april, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Du kan köpa det här för 126 kronor. Om jag köper detta. Är det rätt version då? Det står bara Postal 2, men det är inte det som jag redan har då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Om jag köper detta. Är det rätt version då? Det står bara Postal 2, men det är inte det som jag redan har då? Gör som jag sa i pm:et istället, funkar perfekt att göra så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Hmm... det är INTE rätt Postal det där som du rekomenderade att köpa. Det är det vanliga. Fick nyss mail från dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Sux0r! Fortsätt leta så hittar du det nog, annars kan du alltid importera från tex. Danmark, Norge, england... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Wäj! Någon annan som gått ned i den "hemliga gången"? Ganska läskigt. Gå in i den indiska butiken och sedan in på lagret där rånarna springer ned för trappan. Gå sedan till en lastpall jämte trappan. Slå sönder den och hoppa sedan ned i hålet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Det är grymt. En annan cool hemlighet är att Gary Coleman och Krotchy är i fängelset på fredagen, högst upp i polishuset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Det finns en ny modd vid namn Freddy Vs Jason. Jag har inte hunnit testat det än, men det ser kul ut. Det finns att ladda ner hos PurePostal.com Du måste ha AW7 för att spela den modden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Det finns en ny modd vid namn Freddy Vs Jason. Jag har inte hunnit testat det än, men det ser kul ut. Det finns att ladda ner hos PurePostal.com Du måste ha AW7 för att spela den modden. Grymt! Men det ska väl finnas en mod så staden liknar Vice City? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Kanske, är inte säker. Ska kolla runt lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Grymt! Men det ska väl finnas en mod så staden liknar Vice City? Mmmm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Sökte efter Vice City modden du nämnde, men jag kan inte hitat den. Om den finns, var hittade du den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Kommer inte ihåg vart jag hittade den. Tror jag hittade någon sida när jag var inne på postal2.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) Kommer inte ihåg vart jag hittade den. Tror jag hittade någon sida när jag var inne på postal2.com Hmm... nu när jag har lite tid så kan ja fakiskt leta lite åt dig. återkommer med svar. edit: ville bara visa detta innan jag fortsätter att leta http://imdb.com/title/tt0486640/ Redigerad 22 april, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
element Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 (redigerad) Plz jag behöver hjälp med postal 2 share the pain behöver cd crack snälla hjälp mig eller finns det någonstans man kan köpa den??? så säg Redigerad 4 juni, 2006 av element Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Plz jag behöver hjälp med postal 2 share the pain behöver cd crack snälla hjälp mig eller finns det någonstans man kan köpa den??? så säg WAREZ! Det är inte tillåtet här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Svårt att få tag på i Sverige nuförtiden. Du får väl importera om du vill ha det. Annars får du väl gå till Gamecopy World om du hittat det i buskarna, så att säga, men en laglig version är att föredra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Synd att det inte får säljas här i Sverige, jag menar, det är ju ett fint spel. Hälst vill jag ha det köpt och inte nerladdad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Synd att det inte får säljas här i Sverige, jag menar, det är ju ett fint spel. Hälst vill jag ha det köpt och inte nerladdad. Om du är Postal fan laddar du ner om du inte får tag på det köpt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Om du är Postal fan laddar du ner om du inte får tag på det köpt. Vilka val har jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts