Jump to content

Postal 2

xstreem
 Share

Recommended Posts

Sökte runt lite och hittade inte riktigt en "officiell Postal 2"-tråd som var ny nog att dra upp... Så jag gjorde en!

Här kan ni snacka om Postal 2 och skicka era... Tjaa... Fina screenshots...

Själv tycker jag spelet är ganska roligt och överdrivet...

Har bara demot nu, men jag lånade det riktiga av en polare, men jag tröttnade och avinstallerade det... Och nu har jag skaffat demot.

Det är synd att demot är så litet. Dom har tryckt in "Lucky Ganesh" på ett annat ställe, tagit bort Kinarestaurangen och arkadhallen...

Edit:

http://www.webhallen.com/prod.php?id=41841

Ni kan köpa Postal 2: Share The Pain där för bara 149kr! (tack till Cyprez som pointerade detta)

Redigerad av xstreem
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 233
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

.

Editerna till första Posten! Ni kan köpa Postal 2: Share The Pain där för bara 149kr! :wacko:

Ska nog köpa det, blir nog också och köpa AW. Lite nya vapen. Slägor machetes och lie.

Hugga fiender I småbitar. :rolleyes:

Edit: Nån som kommer ihåg vart Vice City modden till Postal 2 finns? Alltså den som gör så att det blir Vice City stil.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.

Editerna till första Posten! Ni kan köpa Postal 2: Share The Pain där för bara 149kr! ;)

Ska nog köpa det, blir nog också och köpa AW. Lite nya vapen. Slägor machetes och lie.

Hugga fiender I småbitar. :wacko:

Edit: Nån som kommer ihåg vart Vice City modden till Postal 2 finns? Alltså den som gör så att det blir Vice City stil.

Men dem har ju inte haft det i lager på länge så säljer dem det verkligen fortfarande?

Har demot i alla fall.

Edit: Däremot hade dem AW i alla fall, så dem kanske får in det vanliga senare.

Edit 2: Kollade på "Beställningsvara" och såg att dem får in det efter 2-5 arbetsdagar om man beställer. Jag som alltid trott att dem menat att man får beställa själv från leverantören. :rolleyes:

Så då blir det nog att beställa någon gång då, för demot är ju hur kul som helst.

Redigerad av CurunirOfValinor
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.

Editerna till första Posten! Ni kan köpa Postal 2: Share The Pain där för bara 149kr! ;)

Hugga fiender I småbitar. :rolleyes:

Din signatur är för stor :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visste att någon skulle säga det!  :wub:

Men vill nån lira online?

Mjaa, det går väl bra. Men när jag ska hosta är det cp. Förut kunde jag låta servern vara uppe även om jag inte spelade. Går inte nu. ^_^

Men du kan ju försöka skapa en server. Sen kan vi köra på ''Snatch''. Faktiskt roligt!

Spelet är fullt av glitchar också! Typ gömma sig inne I träd, spawnas bakom andra och ''klättra'' utanför banan. Ska nog köpa fulla verisionen av Postal2 kan kanske t.o.m AW.

Men du kan ju hosta så kan vi köra. Se bara till att man kan välja team ''Gary'' eftersom jag endast kör med dom. Btw. Finns nog över 20 olika karaktärer I fulla verisionen.

Edit: Varför jag inte vill starta trådar om Postal är för att folk bara säger att jag är sjuk I huvet eller något annat då.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjaa, det går väl bra. Men när jag ska hosta är det cp. Förut kunde jag låta servern vara uppe även om jag inte spelade. Går inte nu. :wub:

Men du kan ju försöka skapa en server. Sen kan vi köra på ''Snatch''. Faktiskt roligt!

Spelet är fullt av glitchar också! Typ gömma sig inne I träd, spawnas bakom andra och ''klättra'' utanför banan. Ska nog köpa fulla verisionen av Postal2 kan kanske t.o.m AW.

Men du kan ju hosta så kan vi köra. Se bara till att man kan välja team ''Gary'' eftersom jag endast kör med dom. Btw. Finns nog över 20 olika karaktärer I fulla verisionen.

Edit: Varför jag inte vill starta trådar om Postal är för att folk bara säger att jag är sjuk I huvet eller något annat då.

Vart kan man köpa postal2? Det är väl olagligt o sälja i sverige?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor