xstreem Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 (redigerad) Sökte runt lite och hittade inte riktigt en "officiell Postal 2"-tråd som var ny nog att dra upp... Så jag gjorde en! Här kan ni snacka om Postal 2 och skicka era... Tjaa... Fina screenshots... Själv tycker jag spelet är ganska roligt och överdrivet... Har bara demot nu, men jag lånade det riktiga av en polare, men jag tröttnade och avinstallerade det... Och nu har jag skaffat demot. Det är synd att demot är så litet. Dom har tryckt in "Lucky Ganesh" på ett annat ställe, tagit bort Kinarestaurangen och arkadhallen... Edit: http://www.webhallen.com/prod.php?id=41841 Ni kan köpa Postal 2: Share The Pain där för bara 149kr! (tack till Cyprez som pointerade detta) Redigerad 3 februari, 2006 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Jag har spelet men det var länge sen jag spelade det. Hoppas det kommer ett nytt snart som är mycket bättre än dom som finns nu. Det roligaste är väll att hugga av huvudet och bränna upp dom för att tillslut pissa på dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 (redigerad) . http://www.webhallen.com/prod.php?id=41841 Editerna till första Posten! Ni kan köpa Postal 2: Share The Pain där för bara 149kr! Ska nog köpa det, blir nog också och köpa AW. Lite nya vapen. Slägor machetes och lie. Hugga fiender I småbitar. Edit: Nån som kommer ihåg vart Vice City modden till Postal 2 finns? Alltså den som gör så att det blir Vice City stil. Redigerad 3 februari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Har någon lust att lira online på demot? Förresten, vilka sorts "online-modes" finns det? Inte kul om det bara är Deathmatch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 (redigerad) . http://www.webhallen.com/prod.php?id=41841 Editerna till första Posten! Ni kan köpa Postal 2: Share The Pain där för bara 149kr! Ska nog köpa det, blir nog också och köpa AW. Lite nya vapen. Slägor machetes och lie. Hugga fiender I småbitar. Edit: Nån som kommer ihåg vart Vice City modden till Postal 2 finns? Alltså den som gör så att det blir Vice City stil. Men dem har ju inte haft det i lager på länge så säljer dem det verkligen fortfarande? Har demot i alla fall. Edit: Däremot hade dem AW i alla fall, så dem kanske får in det vanliga senare. Edit 2: Kollade på "Beställningsvara" och såg att dem får in det efter 2-5 arbetsdagar om man beställer. Jag som alltid trott att dem menat att man får beställa själv från leverantören. Så då blir det nog att beställa någon gång då, för demot är ju hur kul som helst. Redigerad 3 februari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Ska nog spela demot sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 . http://www.webhallen.com/prod.php?id=41841 Editerna till första Posten! Ni kan köpa Postal 2: Share The Pain där för bara 149kr! Ska nog köpa det, blir nog också och köpa AW. Lite nya vapen. Slägor machetes och lie. Hugga fiender I småbitar. Edit: Nån som kommer ihåg vart Vice City modden till Postal 2 finns? Alltså den som gör så att det blir Vice City stil. Din signatur är för stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Hugga fiender I småbitar. 'Fiender'? Du menar oskyldiga civila som ska gå och handla eller hämta sitt barn från dagis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Din signatur är för stor Nepp §2.3 - Signaturer bör inte innehålla "störigt" material och bör inte ta mer plats än totalt 100 kb. Dessutom bör inte bilder i signaturer totalt vara större än 500x200 pixlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 'Fiender'? Du menar oskyldiga civila som ska gå och handla eller hämta sitt barn från dagis? Precis. Men alla som Postal Dude vill döda skall han döda. Saften får inte torka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Precis. Men alla som Postal Dude vill döda skall han döda. Saften får inte torka. Otroligt att inte du skapade denna tråd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Visste att någon skulle säga det! Men vill nån lira online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) Visste att någon skulle säga det! Men vill nån lira online? Mjaa, det går väl bra. Men när jag ska hosta är det cp. Förut kunde jag låta servern vara uppe även om jag inte spelade. Går inte nu. Men du kan ju försöka skapa en server. Sen kan vi köra på ''Snatch''. Faktiskt roligt! Spelet är fullt av glitchar också! Typ gömma sig inne I träd, spawnas bakom andra och ''klättra'' utanför banan. Ska nog köpa fulla verisionen av Postal2 kan kanske t.o.m AW. Men du kan ju hosta så kan vi köra. Se bara till att man kan välja team ''Gary'' eftersom jag endast kör med dom. Btw. Finns nog över 20 olika karaktärer I fulla verisionen. Edit: Varför jag inte vill starta trådar om Postal är för att folk bara säger att jag är sjuk I huvet eller något annat då. Redigerad 4 februari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Varför jag inte vill starta trådar om Postal är för att folk bara säger att jag är sjuk I huvet eller något annat då. Jag tror inte nån tror att du är sjuk i huvudet... inte jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Startar en server om 5 min! IP: 66.249.71.32 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Mjaa, det går väl bra. Men när jag ska hosta är det cp. Förut kunde jag låta servern vara uppe även om jag inte spelade. Går inte nu. Men du kan ju försöka skapa en server. Sen kan vi köra på ''Snatch''. Faktiskt roligt! Spelet är fullt av glitchar också! Typ gömma sig inne I träd, spawnas bakom andra och ''klättra'' utanför banan. Ska nog köpa fulla verisionen av Postal2 kan kanske t.o.m AW. Men du kan ju hosta så kan vi köra. Se bara till att man kan välja team ''Gary'' eftersom jag endast kör med dom. Btw. Finns nog över 20 olika karaktärer I fulla verisionen. Edit: Varför jag inte vill starta trådar om Postal är för att folk bara säger att jag är sjuk I huvet eller något annat då. Vart kan man köpa postal2? Det är väl olagligt o sälja i sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Jag kan inte köra nu. Kanske ska köra senare. Typ ikväll, om jag inte skulle ut då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Postal 2 hade vart hur bra som helst om det inte var för att det var tvunget att ladda hela jävla tiden när man skulle gå igenom dom jävla gaytunnlarna annars ägde det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Ska nog köpa fulla verisionen av Postal2 kan kanske t.o.m AW. Det har'u ältat i över ett år nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Ska nog köpa fulla verisionen av Postal2 kan kanske t.o.m AW. Köp inte AW... det är inte lika stor "frihet" som i Postal 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts