RadiuZ Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 GameStop la idag ut priser och möjlighet att förbeställa PS3-spel. Datumet är 1 Oktober på alla spel förutom MGS4, som har 1 November. Detta är såklart bara gissningar från Gamestop och de kommer igentligen skicka ut spelen på deras riktiga realeas-dagar. Prisen på spelen är 59,99$, eller ca 460 svenska kronor. 460 kr är väldigt billigt, då ett 360-spel i dagsläget kostar 600-730 kr. Jag är inte helt säker, men det verkar som Gamestop har något samarbete med EB Games, så förhoppningsvis kan man bara hämta ut spelet i en EB Games-affär utan massa extra-kostnader. GameStops hemsida GameStops PS3-avdelning EB Games-affärer i Sverige Spelen man kan förbeställa är:I-8 Condemned: Criminal Origins Dark Sector Devil May Cry 4 Dirty Harry Dog Tag Eyedentify Fifth Phantom Saga Fight Night Round 3 Formula 1 Gundam World Heavenly Sword Indiana Jones Killing Day Killzone 2 Metal Gear Solid 4 Metronome MotorStorm NioH Peter Jacksons King Kong Possession Project Delta Psychopath Scarface: The World is Yours Spider-Man 3 Stranglehold Tekken The Darkness The Getaway 3 Theseis Vision Gran Turismo WarhawkJag kommer avvakta och ta reda lite mer om ev. avgifter och samarbetet med EB Games innan jag ev. beställer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Fin lista du har där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 (redigerad) Längtar. Kanske dags att börja spara pengar nu. Redigerad 3 februari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Väntar nog tills jag har en PS3'a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Killzone2 kommer bli hur bra som helst!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts