wilmas_matte Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Om man råkar ha ihjäl en av flickvännerna? En gång var jag jagad av polisen i Blueberry och sprang upp på taket vid Ammunation. Där stod det en person som jag råkade döda, trodde hon var polisen så... Och sen läste jag att en av CJ's flickvänner ska finnas där... ooops!..... Det var nog henne jag sköt... Är hon för alltid borta i spelet nu då eller kommer det en "ny".?..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Hon är borta för alltid... tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 (redigerad) Tyvärr o tyvärr. Flickvänner som inte är med i storyn är en fruktansvärd pina. Specillet Helena, som wilmas_matte dödade. Redigerad 3 februari, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Tyvärr o tyvärr. Flickvänner som inte är med i storyn är en fruktansvärd pina. Specillet Helena, som wilmas_matte dödade. Dödade din syrra eller mamma Helena eller? Eller har du blivit tjej nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Dödade din syrra eller mamma Helena eller? Eller har du blivit tjej nu? En matte är med andra ord mamman. Så man kan säga att min mamma dödade Wilma, vilket jag tycker är riktigt skönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Bara en liten fråga: om man dödar en flickvänn kan man inte få 100% då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Bara en liten fråga: om man dödar en flickvänn kan man inte få 100% då? Man kan få 100 iaf, Men sök nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Man kan få 100 iaf, Men sök nästa gång Ok förlåt :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Men sök nästa gång Vad spelar det för roll? Han drog ju inte upp tråden, och det handlade ju ändå om flickvännerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Vad spelar det för roll? Han drog ju inte upp tråden, och det handlade ju ändå om flickvännerna.. Vanesak att skriva sök när svaret redan finns, No big deal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dale Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Hur gör man för å impa på tjejen på taket då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Hur gör man för å impa på tjejen på taket då? Helena föredrar att du har lite fett och lite muskler. Hon gillar Restauranger, dansa och att du kör henne i normal fart (i fordon alltså och inget annat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 och att du kör henne i normal fart (i fordon alltså och inget annat) Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 och att du kör henne i normal fart (i fordon alltså och inget annat) Och min fantasi börjar flöda iväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Och min fantasi börjar flöda iväg Jaså...berätta mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts