Gonarch Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Hej, jag har en chippad xbox med evox chip. Jag vet hur man lägger in spel men i vilken mapp lägger man in filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Prova rektum, funkar inte det kör på skrotum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 3 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Prova rektum, funkar inte det kör på skrotum. Ditt mongo, vet du eller vet du inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Ditt mongo, vet du eller vet du inte? Du behöver ju inte kalla han mongo för han inte är säker , han försöker ju iallafall hjälpa dig, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Rektum är ett annat ord för rövhål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Och skrotum är ett annat ord för pungen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 I mappen man vill ha dom? Så tror jag min syrra gör iallafall... EDIT:ar när jag frågat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Du behöver ju inte kalla han mongo för han inte är säker , han försöker ju iallafall hjälpa dig, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Du behöver ju inte kalla han mongo för han inte är säker , han försöker ju iallafall hjälpa dig, Bwahah! Bästa hjälpen på länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Ditt mongo, vet du eller vet du inte? Ditt mongo.... det kvittar vilken mapp man har den i mannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Du behöver ju inte kalla han mongo för han inte är säker , han försöker ju iallafall hjälpa dig, Jädrar, mer creds till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Finnns det inte en mapp som heter film, så tror jsg det är på mitt xbox använder du ett ftp program så kan du ju kolla vad alla mappar heter kan kanske hjälpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Finnns det inte en mapp som heter film, så tror jsg det är på mitt xbox använder du ett ftp program så kan du ju kolla vad alla mappar heter kan kanske hjälpa. Men det kvittar vad mappen heter bara xboxen kan spela upp formatet. Den kan heta göstas filmer eller något annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Men du måste ju fortfarande hitta mappen på boxen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 E:\Videos, F:\Videos (berorende på vart din mapp är) I dom mapparna kan du lägga in dina filmer i genom FTP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 4 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Tackar så mkt.... Så man kan alltså lägga den i t.ex. games? Det spelar ingen roll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Tackar så mkt.... Så man kan alltså lägga den i t.ex. games? Det spelar ingen roll? In your ass! Du har ju mognat lite grann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Är det någon som spelar xbox360 på internet? Mitt gamertag är i sånnafall MetroSWE Alfta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Är det någon som spelar xbox360 på internet? Mitt gamertag är i sånnafall MetroSWE Alfta Ceone SWE heter jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts