kattälskaren Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 (redigerad) Jag fick en ny data så alla spel och sånt försvann, så när jag sätter in SA-skivan så kommer inte autostart upp och när jag ska köra manuellt så blir det som på bilden, någon som vet hur jag ska göra? Redigerad 3 februari, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Virus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 5 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Om jag väntar en stund så blir det så här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Mitt SA till PC funkar i typ..10 min, då det står error se startas datorn om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Är det nåt jag ska uppgradera eller nåt sånt? När min pappa hade datan så funkade SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts