Kalan Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Jag har några filmer i .mp4-format, och jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att spela upp dem. Behövs någpt speciellt codec eller någon speciellt mediaspelare? I WinAmp och Windows Mediaspelare så kan man bara höra ljudet, men inte se någon bild. Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Skaffa VLC. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 [O][T],Feb 3 2006, 13:33] Skaffa VLC. BOT Tack, det funkar nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Kul att det funkar BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts