aikjonas12 Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) Hm, annars bor jag i Norrland. Skolflygplan då eller? Du är edentisk med en som går/gick i min skola. Crice kan du inte visa en bild på dig? PIZZZ <3<3<3<3 Redigerad 4 februari, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Som jag inte fick vara med på. :'( ..Som du inte ville vara med på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Säger som så många andra: Känner ingen här vad jag vet. Lite trist. Jag bor nästan i Borensberg, om nån ens känner igen stället så hör av er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Jag har träffat Radiuz och när jag var mindre försökt byta pokemon kort efter som jag bodde i hans område innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Jag har träffat Radiuz och när jag var mindre försökt byta pokemon kort efter som jag bodde i hans område innan Haha, så sött... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 4 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Haha, så sött... Ja, som du ungefär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Crappy! Glömde min syster, Den otroligt superbialt aktiva Dumle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) Säger som så många andra: Känner ingen här vad jag vet. Lite trist. Jag bor nästan i Borensberg, om nån ens känner igen stället så hör av er Borensberg, känner igen namnet, kan inte koppla ihop det med vart jag hört det dock. ..Borensberg..Borensberg.. HA, lidnersknäpp (?), vi har spelat en inomhuscup i fotboll i Borensberg, jag vet vart du bor ^^ Redigerad 4 februari, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts