CurunirOfValinor Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 (redigerad) Ahh nån som har den på lager?, den var rolig Känner bara den otroligt aktiva VickyVick vad jag vet Är det dem då han säger "Hugo äger mest i världen och jag är en banan med ståfräs" och "Pico har fina lår men Hugo har oemotståndligt vackra skinkor, jag skulle faktiskt vilja äta dem med lever"? Redigerad 3 februari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Är det dem då han säger "Hugo äger mest i världen och jag är en banan med ståfräs" och "Pico har fina lår men Hugo har oemotståndligt vackra skinkor, jag skulle faktiskt vilja äta dem med lever"? Ja precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Känner Tux och...ja eh..the_yakuza_man_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 (redigerad) Ja precis Ok, jag PM:ar dem om en stund. Edit: Så... Redigerad 3 februari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Krull, Drewek, Halo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 *harkel* Jotackdu. Menade inte dig, tåppe . Jag menade GTApimpfoolifemeddetöverdrivnajobbiganamnet. @Gtablabla: jaegermeister.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Har vi inte alla sett Crice? Nix gav ju ut DVD-utgåva med 'Crice gör bort sig, del 1 och 2' Jaså?! vart finns den? *söker* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Känner bara DimpZ irl.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Hohoho, vänligen lägg inte upp de där sunkiga skitfilmerna igen. @ Topic: Hmmm... ett par av mina kamrater har reggat sig här, men inte många har varit aktiva. Ingen av dem är aktiv nu, i alla fall. Boohoo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Ingen fast jag har nog sett Crice, (inte för att jag vet hur han ser ut men...) epix känner jag igen också (måste vara nån i min skola?!) Jaså? Vilken skola går du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Nybergh. Eller någonting liknande. Otroligt inaktiv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Menade inte dig, tåppe . I know, men jag harklade mig för att du glömde bort mig. <.<; Vi som har haft ninja-dag i söra och allt. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Okej, men känner vi varandra? Om jag ser dig kanske jag säger hej, men det blir troligen inte mer . Men om du vill att vi ska känna varandra, så visst. Jag saknar ninjadagen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Som jag inte fick vara med på. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Ahh nån som har den på lager?, den var rolig Känner bara den otroligt aktiva VickyVick vad jag vet HAHAHA. Jag har orginalen, det var mig som han skickade dom till. Jag bad honom filma sig medans han sa meningar som jag skrev meningar som han skulle skriva. Btw, jag är "Hugo" som han pratar om. Klassiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Känner ingen jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Någon Fireblade har tydligen vandrat i samma skollokaler som jag, dårå'. Känner honom emellertid inte, dårå'. Han är aktiv i moddningsavdelningen, dårå'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Den där GiZmos Den där oskaroskaroskaroskaroskaroskar Den där Bosse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Jaså? Vilken skola går du på? Aspuddens skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Aspuddens skola. Hm, annars bor jag i Norrland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts