IceCandy Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Jag bor inte långt bort... *Spänner musklerna* Jeeelp!!1 Du är farlig ju. Du är som The Cableguy. Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Kände Joey eller känner. Beror på hur man ser det, i vilket fall som helst spelar det ingen roll för han ingår inte i min vänskapskrets längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 AntiClimax är min vän! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 brodd-äger är den enda jag känner IRL och ni trodde att det var jag som gjorde den och spammade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Ingen vad jag vet om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Känner Pimpen, Shotgun och BladedBloodGrinder (bara den förstnämda är aktiv). Sen har jag träffat P-C, thotim och R2D2. Vad är det här för jeffla mobbing.. :'( T: Känner Mika, Sofie och NiXor. Har träffat "peze", jacker, r2d2, thotim, hultan, zyber, jocken.. uhm, några mer antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Den där jaeger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Den där med det jobbiga nicket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Den där med det jobbiga nicket. *harkel* Jotackdu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Känner ingen här, men jag bor jävligt nära Siana och GTA3_Freak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Thotim och Fredrico (Fredrico mer eller mindre.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Shorty-AD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Vad är det här för jeffla mobbing.. :'( T: Känner Mika, Sofie och NiXor. Har träffat "peze", jacker, r2d2, thotim, hultan, zyber, jocken.. uhm, några mer antar jag. http://67.18.37.14/19/132/emo/sammanamnfastmedolikanummer.gif OMFG!! Får ju inte glömma Stell! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Den där med det jobbiga nicket. Det beror ju helt på vilket perspektiv man ser det i satt säga. Jag tycker det svänger på något vis, det kan bara inte vara jobbigt. Vafan kan du inte heta Jäger för egentligen. Måste du kluxa till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Känner ingen här, men jag bor jävligt nära Siana och GTA3_Freak. Whut? Var bor GTA3_Freak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Whut? Var bor GTA3_Freak? Under din säng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Under din säng. Vem är trött? Inte jag! Jag har aldrig varit piggare! Ska nog inte sova inatt! *Häller i sig kaffe* Jag undrade varför alltid någonting smackade med läpparna när jag gick och la mig. *Släpper ut diverse kroppsvätskor* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 (redigerad) Ingen fast jag har nog sett Crice, (inte för att jag vet hur han ser ut men...) epix känner jag igen också (måste vara nån i min skola?!) Redigerad 3 februari, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Ingen fast jag har nog sett Crice, (inte för att jag vet hur han ser ut men...) epix känner jag igen också (måste vara nån i min skola?!) Har vi inte alla sett Crice? Nix gav ju ut DVD-utgåva med 'Crice gör bort sig, del 1 och 2' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Ahh nån som har den på lager?, den var rolig Känner bara den otroligt aktiva VickyVick vad jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts