KalleR Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Har sett The Dude några gånger. Sen tror jag att jag såg KalleR för någon dag sen... Hmm vart då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Jag känner mig själv, och jag är en forumit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Mafia_king och Blood lizard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Jag känner Xstreem och Antflaxx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Känner och känner men jag brukar se sniper irl ibland. Samma fast tvärtom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 INGEN.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Jag känner Aceerror och spaceholder999 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Känner Tweak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Nån i de yngre klasserna på min skola sa att han hänger här, vet dock inget mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Bara Puslakan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Hmm vart då? Tyckte att jag såg dig ungefär vid Tullbroskolan. Jag gick på bussen där för någon dag sen och då tyckte jag att jag såg en blond kalmarit gå en bit bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Känner en men som inte är aktiv. Sen vet jag vem Meller är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Tyckte att jag såg dig ungefär vid Tullbroskolan. Jag gick på bussen där för någon dag sen och då tyckte jag att jag såg en blond kalmarit gå en bit bort. Det var nog inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Stora_Tomtefar Tija Ebeeto Zack Indeed. Sedan bor Weener väldigt nära mig, jag har dock aldrig träffat pojkvaskern. Jag har undrat ett tag hur det är för er som träffat varandra irl, men som aldrig snackar med varandra? Sjuk stämning om ni skulle sitta brevid varandra på bussen. Ho- hum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 (redigerad) Känner Pimpen, Shotgun och BladedBloodGrinder (bara den förstnämda är aktiv). Sen har jag träffat P-C, thotim, Stell Hell och R2D2. Redigerad 3 februari, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Jak känner ingen här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Ingen.. Som jag vet iallafall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 (redigerad) Jak känner ingen här. Redigerad 3 februari, 2006 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Jak känner ingen här. Jag bor inte långt bort... *Spänner musklerna* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts