jaeger Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Har du läst någon utav Håkans texter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 4 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Har du läst någon utav Håkans texter? Jodu. Han gastar om någon Lena som ska komma igen. Lustigt att Uggla gjorde en låt med samma namn också, dock ett antal år innan Håkan kom med sin, närmare bestämt 1978. Fast Ugglas Lena é hm.. något bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Även om Håkan glatt kopierar och plagierar så är han ypperligt bra. "Ett Kolikbarns Bekännelser" kallas inte "Blood on the Tracks från Göteborg" för inget. Han och Uggla är väldigt olika, dock, och har väldigt annorlunda meriter, så att jämföra dem är bara korkat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 18 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Håll tråden vid liv för sjutton! På onsdag é det ju dags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Då var den stora dagen här! Plattan finns nu att inhandla på bland annat CDON och Ginza. Jag kan också notera de nya uppdateringarna på min hemsida. Centrumhets.tk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 När jag läste detta i Aftonbladet tänkte jag "Uh, Oh..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 När jag läste detta i Aftonbladet tänkte jag "Uh, Oh..." Ja, det é bra att även småbarn intresserar sig för Magnus Uggla och Karl Gerhard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Nej, men att du skulle gå lös över GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Nej, men att du skulle gå lös över GTAsajten. Så vitt jag själv har märkt så har jag bara "gått lös" i min egen tråd. Redigerad 22 februari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Så vitt jag själv har märkt så har jag bara "gått lös" i min egen tråd. Kattjävel. Du gjorde fel på storleken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Du gjorde fel på storleken. Jaså, du hann se det. Aja, sånt é livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts