rabarben Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Kan man byta ljud när någon loggar in? Tänkte ha ett litet "woohoo" med homer simpsons. Det hade varit kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) Kan man byta ljud när någon loggar in? Tänkte ha ett litet "woohoo" med homer simpsons. Det hade varit kul På de gamla msn vet jag att man kunde byta, kommer inte ihåg hur det är på de nya, ska kolla. Edit : Jo det kan man Personliga inställningar > Aviseringar och Ljud > Ljud Sedan letar du upp rubriken "MSN Messenger" längst ner nästan. Sedan ändrar du ljudet "Kontakten är online" Redigerad 2 februari, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) Men det förutsätter ju också att du har "wohoo" som .wav ljud på datorn. Men man kan, om man vill, så att säga Redigerad 2 februari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 (redigerad) Men det förutsätter ju också att du har "wohoo" som .wav ljud på datorn. Men man kan, om man vill, så att säga KLart jag har Kanske även ska ha doh eller nåt. EDIT: Har fixat det nu.. Låter grymt tyckerj ag Redigerad 3 februari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Eller gå till C:\Program\MSN Messenger och ersätt online.wav med önskad ljudfil. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Annars kan man använda Msn-plus vilket är gratis och då kan du också ha ett specifikt ljud för varje kontakt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Där kan man ju ändrå ljud för hela windos xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 KLart jag har Kanske även ska ha doh eller nåt. EDIT: Har fixat det nu.. Låter grymt tyckerj ag Kan jag få den filen och några fler om du har det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Lättast är väll att göra såhär . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 KLart jag har Kanske även ska ha doh eller nåt. EDIT: Har fixat det nu.. Låter grymt tyckerj ag Kan du inte lägga upp det någonstans? Jag vill fan ha det. Ljudfilen altså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Lättast är väll att göra såhär . Samma ställe som jag beskrev, bara olika vägar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts