VaXXoR Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Tja, jag har en bild uppgift i skolan som går ut på att designa något. Men jag kommer aldrig på något. någon som har nån ide ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Tja, jag har en bild uppgift i skolan som går ut på att designa något. Men jag kommer aldrig på något. någon som har nån ide ? En bil? Som på din signatur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Rita något om bisexualitet. Eller penisavund. Det är det enda som betyder något i samhället. Nu, bwoy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 En bil? Som på din signatur? Njaa för mycke jobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Dator, tv, mp3-spelare, ett vapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Njaa för mycke jobb En kundvagn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 En kundvagn Mjoo med motor på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Mjoo med motor på Ja! Annars kan du rita en pimpad lådbil med "lamboughnidörrar" och fälgar med vinyler och sånt typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Jag ritade en kyrka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Ett hus i två-punkts-perspektiv. Snyggt, enkelt, bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 En kundvagn Jag läste detta En Kurdvagn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 (redigerad) Ett datorchassi kanske? Redigerad 3 februari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Min kompis rita en dildo och en sushi butik!! Jag rita en skivaffär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Infödingar gör jag på bilden =) Dom blir jäääättesoeta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Rita ditt rum - så som du skulle vilja ha det - om det är så så designa ditt rum. Redan färdigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Bilar kan vara riiktigt svåra att rita. Måste ha med alla linjer för att se vilken bil det är. Annar så kan du rita.. jaa, svårt att komma på nått bra.. en.. Varulvskanin ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Min kompis rita en dildo och en sushi butik!! Jag rita en skivaffär! Du Tarzan, jag Jane! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 En banan, månne? De är ju helt gula och jättefina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Rita din bildlärare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Han skulle väl designa något? Och visst, man ska måla det men ska hans designa sin bildlärare eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts