Weener Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Ok. Du förstod uppenbarligen inte ironin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Om dom nu är ''Ghetto kids'' borde dom skämmas för att dom inte kommit längre I livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Unge som flashar med mammas socialbidrag: http://files.upl.silentwhisper.net/upload8/socialbidrag.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 " ohh kolla på mig jag är ghetto jag sitter på en toyota!! " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Så gay gay gay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Latin0s ju, precis som våran lilla Cortez. Öööh, nojj...dom var iofs araber/perser/från mellanöstern (tycker jag det ser ut som iaf) tycker också att dom är jävligt gangsta med sin lekplats asså, ghetto life ffs dom har säkert kollat på blood in blood out, tyckte dom gjorde vl-signet på en bild hårda killer iaf, inga man vill bråka med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Jaha ännu en till trevlig film ifrån malmö , känner igen många av dom men jag känner inte dom, tänk er så jävligt malmö är när de gäller "gangster" det värsta stället är inte ens med , ROSENGÅRD ....... till malmö bor och till er som vet , har bellevue gangster , trodde bara att det bodde otrevliga svenne snobbar där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Deras epost/msn(?) är 1.krocksback@hotmail.com 2.ali_tha_g@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Tragiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Deras epost/msn(?) är 1.krocksback@hotmail.com 2.ali_tha_g@hotmail.com Var fick du tag på deras msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Var fick du tag på deras msn? På deras hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 På deras hemsida Vad är deras hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 HAHAHAHA det var ganska kul men endå inte. Jag bor någon kilometer från dessa ställena :"> Det är helt sjukt om jag får säga det tänker inte yttra mig mer Tror jag kände igen några killar som brukar hänga på vår skola men inte som jag känner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 5 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Deras hemsida. http://kroksback.cjb.net/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Typ hälften av alla personer som är med på videon är bara "wannabe". Dem är så jävla mesiga så det är inte sant. Har gått på samma skola som nästan alla dem. Och det vara på sorligt att kolla på dem. Ursh hata krocksbäck. Hela området är fuc*ed upp om man kan säga så. Men det är sjukt kul att hålla på med dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Unge som flashar med mammas socialbidrag: http://files.upl.silentwhisper.net/upload8/socialbidrag.JPG haha, klockeren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Omg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Typ hälften av alla personer som är med på videon är bara "wannabe". Dem är så jävla mesiga så det är inte sant. Har gått på samma skola som nästan alla dem. Och det vara på sorligt att kolla på dem. Ursh hata krocksbäck. Hela området är fuc*ed upp om man kan säga så. Men det är sjukt kul att hålla på med dem. Har du bott i Malmö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Har du bott i Malmö? Jag bor i Malmö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Jag bor i Malmö? I vilken skola går du i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts