hubbert Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Dom är ju inte 12 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 (redigerad) Tror det var precis som du säger, "svenskar".. Nej de var vad du menar med svensk, kolla nogrannare. Redigerad 3 februari, 2006 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Jaja, jag antar att ni aldrig har varit här i Frölunda... Jo da flera gånger, men har aldrig sätt så mycket skit som i Bergsjön o Angered. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Några av de går i min skola. De flesta känner jag oxå som är med i den filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 LåÅÅååLH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 3 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Unge som flashar med mammas socialbidrag: http://files.upl.silentwhisper.net/upload8/socialbidrag.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Hahaha. Patetiskt är det enda jag kan säga. Överallt finns dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Ska säga till de att jag såg filmen. Undrar vad de säger då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Coola Kisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 *innan jag ser filmen så gissar jag att det är 99% invandrare som är med i video* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 *innan jag ser filmen så gissar jag att det är 99% invandrare som är med i video* Grattis hur visste du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Grattis hur visste du det? Kände det på mig bara Väldigt patetiskt att gör en sån här video. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Unge som flashar med mammas socialbidrag: http://files.upl.silentwhisper.net/upload8/socialbidrag.JPG Jävlar nu var du cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Ska säga till de att jag såg filmen. Undrar vad de säger då? Antagligen "kuttar" dom dig med "kniven" och "knullar din mamma" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 3 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Jävlar nu var du cool. Ja jag är rätt cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 (redigerad) Unge som flashar med mammas socialbidrag: http://files.upl.silentwhisper.net/upload8/socialbidrag.JPG Haha En sak försstår jag inte, dom vill eller är "ghetto" men flashar med pengar å dessutom klär dom sig i wanabee märket JL.. :S Redigerad 3 februari, 2006 av P1rsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Jesus Christ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Haha En sak försstår jag inte, dom vill eller är "ghetto" men flashar med pengar å dessutom klär dom sig i wanabee märket JL.. :S Dom tror att det är ghetto att ha mycket pengar och coola kläder. Wannabees är vad dom är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Antagligen "kuttar" dom dig med "kniven" och "knullar din mamma" Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Dom tror att det är ghetto att ha mycket pengar och coola kläder. Wannabees är vad dom är. Ghetto är där personer är mycket fattiga. Men de tror motsatsen. IQ fiskpinne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts