Gäst Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Spelade nyss, Fick en FPS på 9! Har aldrig igång något i bakgrunden när jag spelar, Har haft 70-80 förut så nu är ju jag funderad, Mitt kort är GeForce 6600 så det borde inte vara några problem eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Ehm..ehm..har känt mig otroligt dum ett bra tag nu, men jag känner att det är dags att jag frågar: hur får man reda på sin fps? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Startar Fraps och kollar på siffrorna i ett av hörnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Startar Fraps och kollar på siffrorna i ett av hörnen Jahaa...ja, såklart! (Dum-dum-duum-Ante ) För att svara på din fråga så brukar jag i överlag ha ganska låg fps, men jag har knappast haft 9..Hängde det i länge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Jahaa...ja, såklart! (Dum-dum-duum-Ante ) För att svara på din fråga så brukar jag i överlag ha ganska låg fps, men jag har knappast haft 9..Hängde det i länge? 2-3 minuter innan det gick upp till 20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts