gargamel Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Jag har problem!!! Jag har harvat runt på ett uppdrag som heter "In to the country". Mitt problem är att jag inte kan komma vidare i spelet, det finns inga "ikoner" på kartan för att hitta nästa uppdrag. Antagligen är det så att jag skall göra ytterligare något för att "få" nästa uppdrag, men jag kan inte fatta vad det är jag skall göra!?!!?!?? Alla kartor är numera upplåsta, men jag kan fortfarande inte köpa hus i Las Venturas, jag har pilotlicens (löjtnant vill jag minnas). Kan någon hjälpa mig tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 "In to the Country"? Var det inte ett bilrace uppdrag som hette så? Fan va snurrigt det är nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Ibland så måste ringa i telefonen då nån ringer om uppdrag... spring lite i skogen så kanske det ringer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts