Mr.Dumbom Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Null Vote Coops ketchup! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) Ingen, det enda man kan äta ketchup till är korv, annars smakar det bara skit. Redigerad 2 februari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Ingen, det enda man kan äta ketchup till är korv, annars smakar det bara skit. Tänkte precis skriva samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Heniz FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Heinz aeger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Felix What he said Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Tänkte precis skriva samma sak. Exakt samma ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 FELIX! Ropar du på mig? själv går jag emot mitt eget namn och röstar heinz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Heinz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 själv går jag emot mitt eget namn och röstar heinz! Bra att du röstar med hjärtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Bra att du röstar med hjärtar Självklart! felix är för söt...(ja, jag också)...även den sockerfria varianten är sötsliskig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Som den kulturelle finsmakare jag är så äter jag inte ketchup, men godast är ju Heinz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Heinz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Heinz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Honda91 Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 heinz e godast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Vote: Felix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Felix ska det va'! För övrigt så smakar Heinz ganska skumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) heinz e godast Ja det blir ju bättre av att man trycker 3 gånger, om man inte har någon[/ FONT] i slutet.. EDIT: Såg inte att du var sprillans här på forumet..Herzlich willkommen, mein Freund Vote: none. vetefan vad jag tycker, faktiskt. samma skit, samma färg som man brukar säga Redigerad 2 februari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Heinz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts