CurunirOfValinor Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Hej mitt namn är kenta! Intresseklubben antecknar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 (redigerad) Ingen vote, Gillar både Donken och B-king @: Killer_KeNT Fan vilket tungt namn. Redigerad 3 februari, 2006 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Tror du man åker Stockholm - Göteborg dagligen eller? Inte du kanske men det finns ju folk, t.e.x lastbilschaffisar som äter snabbmat dagligen av de anledningarna som du nämnde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 (redigerad) MAX!!! Shit asså. Käkar på MAX minst 3 dagar i veckan. Sjukt gott. BK kursade i jkpg men jag hann äta där ett par gånger. Dock så gillar jag inte deras "sotiga" började. Inte min stil. Och som folk har nämnt, McD skriker skabb lång väg. Jag äter helldre mackor än på McD nu för tiden. Äckligare burgare får man leta efter. Och folk som klagar på att MAX är sega. Dom tar din beställning, sen tillreder dom din burgare medans du betalar. Du menar alltså att du hellre vill ha en burgare på McD som ligger på stekplattan i 30sek sen ligger och svalnar på "rälsen" bara för att komma ut till kunden snabbare. Nej tack säger jag. Redigerad 3 februari, 2006 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Hej mitt namn är kenta! Grattis. Åt på bk idag. fan va gott det var! Finns inget bättre än en Whopper Meal med plusmeny =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Hmm vet inte har aldrig ätit på Max men BK är gött Crispy chicken meal Aja får väl smaka Max någon gång, dom bygger en precis bredvid Bk och Mc donalds, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Åt på Burger King idag. Tog Dubbel Cheese burger meal. FYfan säger jag bara! Pomensen smakar brända bara för idioterna grillar dem! Nätack det blir MCdonalds i framtiden. Eller MAX som jag inte har testat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Åt på Burger King idag. Tog Dubbel Cheese burger meal. FYfan säger jag bara! Pomensen smakar brända bara för idioterna grillar dem! Nätack det blir MCdonalds i framtiden. Eller MAX som jag inte har testat Sen beror det ju på var man äter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Max vinner med hästlängder. Min brorsa lärde mig att man ska bojkotta McDonalds när jag var en liten grabb. Har bara ätit där 7-8 gånger där sen dess... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Vegan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Helt klart BK! Pa Max tar det ju minst 20 minuter innan du far din burgare. Och pa MC ar det bara barn portioner. Vote: BK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) Helt klart BK! Pa Max tar det ju minst 20 minuter innan du far din burgare. Och pa MC ar det bara barn portioner. Vote: BK Haha! Dagens lol. Jag har ätit på MAX tillräckligt många gånger för att veta detta. Du säger att det tar 20 minuter.. Det brukar ta ungefär 5 min kanske. Plus att hamburgarn inte ligger och blir kass. *Väntar på att SlewMe ska skriva * Redigerad 9 februari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) Helt klart BK! Pa Max tar det ju minst 20 minuter innan du far din burgare. Och pa MC ar det bara barn portioner. Vote: BK God dammit. Så kan du inte säga. Det tar längre tid att få sina burgare - det har du rätt i, men att säga att det tar 20 min är överdrift. Det tar ca 7-10 miuter och det anses vara mycket för vissa men då kan man ju ställa sig själv fråga; Är det inte värt att få bra och god mat för pengarna och väntetiden? Hur många gånger har du käkat på max? 1, 2? Det är som att säga, att reklamen på tv3 är 25 minuter vilket den inte är - den är 12 minuter! Personligen så är jag ganska nojjig vad det gäller värmeskåp och allt vad det heter. Vill ha maten färsk och mör. Inte gamma och torr - det är dock en smakfråga. Redigerad 9 februari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Mcdonalds gör ju fan sina i micro! Nej, men dom gör klara dom, och låter dom ligga på en hylla i flera dagar, tills någon köper den. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) Jepp det är helt klart värt tiden att vänta på hamburgarna på MAX medans dom tillagar dom, precis som på Sibylla. Hellre det än att hamburgarna ligger ett bra tag i värmen och väntar på att nån ska köpa dom (för det att dom högst ligger 15 min är bullshit, hade jag jobbat på mcd hade jag fuskat med det, precis som alla andra garanterat gör). Patrik: Flera dagar är väl lite väl överdrivet. Men en timme tvivlar jag inte på att dom ligger ibland. Redigerad 9 februari, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Jepp det är helt klart värt tiden att vänta på hamburgarna på MAX medans dom tillagar dom, precis som på Sibylla. Hellre det än att hamburgarna ligger ett bra tag i värmen och väntar på att nån ska köpa dom (för det att dom högst ligger 15 min är bullshit, hade jag jobbat på mcd hade jag fuskat med det, precis som alla andra garanterat gör). Patrik: Flera dagar är väl lite väl överdrivet. Men en timme tvivlar jag inte på att dom ligger ibland. Min bror har praoat (stavas det så?) på MAX och har lite info från han då. Om pomfritten ligger i mer än 5 minuter så slänger dom dem! Det kallar jag bra kvalle! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Mcdonalds gör ju fan sina i micro! Nej, men dom gör klara dom, och låter dom ligga på en hylla i flera dagar, tills någon köper den. (:!!! De slänger dem efter ca 10 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Mcdonalds gör ju fan sina i micro! Nej, men dom gör klara dom, och låter dom ligga på en hylla i flera dagar, tills någon köper den. (:!!! Jaså? Och det vet du? Suttit och kolla "flera dagar" på en McDonalds, medans dom gjorde en hamburgare, ingen hade beställt den. Eller jo, kanske såhär; "Hej, jag vill ha en BigMac tills iövermorgon, låt den ligga kvar". McDondalds är skitgott, Sibylla likaså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Jaså? Och det vet du? Suttit och kolla "flera dagar" på en McDonalds, medans dom gjorde en hamburgare, ingen hade beställt den. Eller jo, kanske såhär; "Hej, jag vill ha en BigMac tills iövermorgon, låt den ligga kvar". McDondalds är skitgott, Sibylla likaså. Han skojade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Han skojade. Kul skoj... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts