Jump to content

McDonalds, Burger King eller MAX

Adriian
 Share

Vilken hamburgerkedja föredrar du?  

116 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 101
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag röstade MAX, men det hemska är att jag nästan alltid går på McDonalds, ska jag känna mig besegrad av McD's marknadsföring eller vad är det här? Pinsamt.

Själv blir jag grymt påverkad av burger King-reklamen. Så jävla skön den är. Tänker självklart på den med de två slemmiga bratsen och de roliga ansiktsuttrycken :D

Jaa, då heter det Riktigt Nice (och så tänker ni er att han gör så här: ^_^ fast mer med näsan. Ni vet vad jag menar.) I vilket fall så kan jag inte låta bli att skratta varje gång jag ser den..

Men Mc Donalds är också jävligt skön..Den gamla:

- Är det en stark sås?

- Njaa..det är väl en stark..Ja en stark sås

- Men vaddå, fet-stark, eller?

- Men..det är en stark..en stark sås, helt enkelt

- Stark-stark?

- *Suck*

Lite senare:

- Jaja, du behöver ju inte bli arg..

The best! :D Jaja.. Over and out, jag har väl sagt mitt /Ante-06

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Null vote, besöker aldrig någon av dessa skräpmatskedjor.

Här var man fin i kanten minsann.

Kalla det inte släpmat, det finns inte bara negativa saker med MAX och Burger king. Ta tillexempel om du är ute och åker bil på motorvägen och så blir du hungrig och har lite halft brottom. Då kan du alltid stanna till vid BK eller MaX och käka lite. Det du får då är..

1. Energi

2. Mätt mage

3. Vunnen tid.

Så vi kallar det snabbmat i fortsättningen, ok ? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kalla det inte släpmat, det finns inte bara negativa saker med MAX och Burger king. Ta tillexempel om du är ute och åker bil på motorvägen och så blir du hungrig och har lite halft brottom. Då kan du alltid stanna till vid BK eller MaX och käka lite. Det du får då är..

1. Energi

2. Mätt mage

3. Vunnen tid.

Så vi kallar det snabbmat i fortsättningen, ok ? :D

Och en jävla massa fett och socker. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Energi

2. Mätt mage

3. Vunnen tid.

Så vi kallar det snabbmat i fortsättningen, ok ? ^_^

Kalla det vad du vill men jag sa faktiskt aldrig att jag tycker illa om skrä.. förlåt snabbmat, bara att jag inte besöker sådana restauranger. Jag tycker om men känner ändå inget sug efter sådan mat och just nu försöker jag komma i bättre form så att gå och käka hamburgare är uteslutet.

"Energi" - Dålig energi ja, massa fett och socker som pKz sa.

"Mätt mage" - Sant, men mättnaden varar längre om du äter nyttig mat.

"Vunnen tid" ...som du förlorar när du måste träna bort fettet som du lagt på dig från snabbmaten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kalla det vad du vill men jag sa faktiskt aldrig att jag tycker illa om skrä.. förlåt snabbmat, bara att jag inte besöker sådana restauranger. Jag tycker om men känner ändå inget sug efter sådan mat och just nu försöker jag komma i bättre form så att gå och käka hamburgare är uteslutet.

"Energi" - Dålig energi ja, massa fett och socker som pKz sa.

"Mätt mage" - Sant, men mättnaden varar längre om du äter nyttig mat.

"Vunnen tid" ...som du förlorar när du måste träna bort fettet som du lagt på dig från snabbmaten.

Tror du man åker Stockholm - Göteborg dagligen eller? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor