Jump to content

McDonalds, Burger King eller MAX

Adriian
 Share

Vilken hamburgerkedja föredrar du?  

116 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 101
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Max hamburgare är torra. Och man får aldrig det man beställer.

Tss. Du har väl säkert ätit där en gång! Det där har aldrig hänt mig. Men jag bor ju ioförsig där ett av Sveriges bästa MAX-restauranger ligger *STOLT*

Max ftw.. Svenskt nötkött och bäst i test. Och för kaffedrickarna så är de tju gratis kaffe efteråt :o Och man blir mätt på MAX.

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Max hamburgare är torra. Och man får aldrig det man beställer.

McDonalds burgade är saftiga och man får det man beställer. Och allting passar ihop.

Du har föräxlat dessa två. Har beställt mat på max ca. 35 gånger och av dessa så har det hänt 2 gånger att jag inte fått det jag beställt och detta var i drive in.

McD har jag käkat på ett fåtal gånger och 90% av dessa gånger så fick jag fel.

Sedan så är max om några inte torra. Det är hur myket dressing som helst i deras hamburgare. Säger som rabarben, du har säkert bara ätit där en gång. Nu kommer du bergis överdriva och säga att du käkat där 235 gånger MINST! :o

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har föräxlat dessa två. Har beställt mat på max ca. 35 gånger och av dessa så har det hänt 2 gånger att jag inte fått det jag beställt och detta var i drive in.

McD har jag käkat på ett fåtal gånger och 90% av dessa gånger så fick jag fel.

Sedan så är max om några inte torra. Det är hur myket dressing som helst i deras hamburgare. Säger som rabarben, du har säkert bara ätit där en gång. Nu kommer du bergis överdriva och säga att du käkat där 235 gånger MINST!  :ph34r:

Woohoo! SlewMe ftw!

Jag som är lite kräsen av mig vill inte ha något på hamburgaren. Dvs en naturell hamburgare. 5 av 10 gånger på MC får jag en med massa skit på. Det har aldrig hänt mig på MAX. Jag har också beställt drive-in men då har det alltid funkat bra.

Sedan när jag beställer en naturell hamburgare på MC får jag vänta i 6-7 minuter extra bara för att dom ska göra hamburgaren. Vad tar så himla lång tid? Det bör ju ta längre tid för en hamburgare med dressing och sånt. En naturell är ju bara hamburgare och bröd. Bör ju bara ta några sekunder. Och på MAX får man sin hamburgare nugjord och färsk. På MC kan dom ju ha legat ett bra tag när man får sin hamburgare.

Nog längsta jag skrevet på länge :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor