KalleR Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Får åka 4 mil för att kunna käka på max eller bk, därför föredrar jag McDonalds. Okej. jag har 10 mil till max. och 11 till BK. Jag tycker dom har godare mat för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Burger King. McDonalds hamburgare ser så tillplattade ut, och smakar skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Burger King! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Burger King, fast äter sällan där. Det är inte lika utspritt som McDonalds och dom flesta av mina polare gillar inte Burger King. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Max hamburgare är torra. Och man får aldrig det man beställer. McDonalds burgade är saftiga och man får det man beställer. Och allting passar ihop. BurgerKing. Aldrig smakar/äns varigt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 BURGER KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) Max hamburgare är torra. Och man får aldrig det man beställer. Tss. Du har väl säkert ätit där en gång! Det där har aldrig hänt mig. Men jag bor ju ioförsig där ett av Sveriges bästa MAX-restauranger ligger *STOLT* Max ftw.. Svenskt nötkött och bäst i test. Och för kaffedrickarna så är de tju gratis kaffe efteråt Och man blir mätt på MAX. Redigerad 2 februari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Vote annat. Sibylla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) Max hamburgare är torra. Och man får aldrig det man beställer. McDonalds burgade är saftiga och man får det man beställer. Och allting passar ihop. Du har föräxlat dessa två. Har beställt mat på max ca. 35 gånger och av dessa så har det hänt 2 gånger att jag inte fått det jag beställt och detta var i drive in. McD har jag käkat på ett fåtal gånger och 90% av dessa gånger så fick jag fel. Sedan så är max om några inte torra. Det är hur myket dressing som helst i deras hamburgare. Säger som rabarben, du har säkert bara ätit där en gång. Nu kommer du bergis överdriva och säga att du käkat där 235 gånger MINST! Redigerad 2 februari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Max, goda 50g där.. -- Whoho! Max leder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Tryckte på Null Vote. Hade alternativet: 'Åhh nej inte en sån här poll igen' funnits så hade jag nog röstat på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Pommes på BK men resten på donken... null vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Annan Frasses! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Max. Dom andra smakar inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Burger King, mest för deras fries. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 King Fries ftw! Vewt: Burger King. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Du har föräxlat dessa två. Har beställt mat på max ca. 35 gånger och av dessa så har det hänt 2 gånger att jag inte fått det jag beställt och detta var i drive in. McD har jag käkat på ett fåtal gånger och 90% av dessa gånger så fick jag fel. Sedan så är max om några inte torra. Det är hur myket dressing som helst i deras hamburgare. Säger som rabarben, du har säkert bara ätit där en gång. Nu kommer du bergis överdriva och säga att du käkat där 235 gånger MINST! Woohoo! SlewMe ftw! Jag som är lite kräsen av mig vill inte ha något på hamburgaren. Dvs en naturell hamburgare. 5 av 10 gånger på MC får jag en med massa skit på. Det har aldrig hänt mig på MAX. Jag har också beställt drive-in men då har det alltid funkat bra. Sedan när jag beställer en naturell hamburgare på MC får jag vänta i 6-7 minuter extra bara för att dom ska göra hamburgaren. Vad tar så himla lång tid? Det bör ju ta längre tid för en hamburgare med dressing och sånt. En naturell är ju bara hamburgare och bröd. Bör ju bara ta några sekunder. Och på MAX får man sin hamburgare nugjord och färsk. På MC kan dom ju ha legat ett bra tag när man får sin hamburgare. Nog längsta jag skrevet på länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Drar alltid en kebabtallrik storlek STOR, när jag är på stan. Max har jag aldrig ätit på. Så av dessa tre fick det bli Mc Donalds. men det händer sällan att jag äter där.. menmen Men som sagt Kebab is the shit, for sure Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 BK. MCdonalds ibland när man ska ha billiga cheese burgers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) Förstår inte hur folk orkar käka plastiga hambörjare och mjuka strips.mmm väldigt gott. Syftar på donken då. dock älskar jag cheddar cheese där Redigerad 2 februari, 2006 av MR_Lene Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts