gizmo91 Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Jag röstar på McDonalds pga McFeasten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Big Tasty är rätt smaskig. Käkar inte så mycket hamburgare i övrigt, så det får la bli Micky-D's. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 (redigerad) Ingen av McD, BK, eller MAX har nå vidare hamburgare jämfört med gatukök som t.ex Sibylla. Men ska man välja mellan McD, BK eller MAX så blir de nog McDonalds. Jaja, vote: Annan Redigerad 1 februari, 2006 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Ingen av dem men måste jag välja så blir det väl McDonald's. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 MäXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Max, fast äter hamburgare så sällan. När jag äter blir det oftast hemmagjorda, knäcker alla dom tre alternativen Dom absolut godaste hambugarna jag har ätit är på ett hamburgar-stånd i Malaysia nära där min farmor bor, dom är så satans underbara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Max, fast äter hamburgare så sällan. När jag äter blir det oftast hemmagjorda, knäcker alla dom tre alternativen Dom absolut godaste hambugarna jag har ätit är på ett hamburgar-stånd i Malaysia nära där min farmor bor, dom är så satans underbara Alternativet "Annat" finns ju alltid utifall man inte är nöjd med de tre alternativen Visste du ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 DonkeN._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 MAX! MAX! MAX! Maks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Burger King har lätt de godaste hamburgarna Men Max kommer inte långt efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 (redigerad) Vote: Annan. Jag föredrar att äta hamburgare på sibylla, fast ni kanske inte räknar det som hamburgerkedja? Redigerad 1 februari, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Inte käkat så mkt på MAX men.. Burgerking isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 McDonalds är det enda av de tre som finns i stan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 McDonalds är det enda av de tre som finns i stan. Samma här. men både max och bk har godare mat för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Samma här. men både max och bk har godare mat för det Får åka 4 mil för att kunna käka på max eller bk, därför föredrar jag McDonalds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 (redigerad) Får åka 4 mil för att kunna käka på max eller bk, därför föredrar jag McDonalds. *inget* Redigerad 1 februari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Alternativet "Annat" finns ju alltid utifall man inte är nöjd med de tre alternativen Visste du ? Jo jag vet, men varken mina hemmagjorda eller killen i Malaysia tillhör ju någon hamburgerkedja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Har aldrig käkat på max så jag avstår min röst. Annars så föredrar jag McD före BK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Vote: Annan Sibylla slår alla dom där med stripslängder =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 1. Max 2. Burger King 3. Sybylla (annan) 4. Frukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts