Adriian Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Vilken hamburgerkedja föredrar du? Om du röstar Annan, skriv vilken. Jag gillar mest McDonalds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Det var typ en månad sen en sån här tråd kom upp.... men jag föredrar mc donalds eftersom: Jag har bara ätit på burger king två gånger och det var länge sen sist. Och på max har jag aldrig ätit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Finns inget bättre än börjarna på BK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 McDonalds har överlägset bäst mat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 (redigerad) Max och BK som delad etta. donken är inte äns värd att nämna röstar Max Redigerad 1 februari, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 (redigerad) MAX! Instämmer med talaren över mig. Redigerad 1 februari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Duuh? White Castle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Hmm är MAX mat gött då? Har alldrig smakat det. Tror inte äns det finns MAX i malmö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Har ätit på alla ovannämnda, och Burger King tar 1:a platsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Burger King lätt!! VARNING!!!!! Ät INTE INTE INTE!!! INTE!!! mycket kycklingvingar på burger king, dom är ju så kryddade, så dom sätter igång magen åt 24 stycken igår, blev dålig imagen som fan, satt o sket i typ 25 min eller nåt och det SVED som atsningen i rövhålet på mig, trodde att ja skulle bli tvungen att opera rumpan, så ont gjorde det, urk... så ät INTE för mycket kycklingvingar på BK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 BK är godast. Men det blir oftast McDonalds av någon anledning... Förstår inte varför alla tycker MAX är så gott - tycker deras burgare är väldigt torra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 (redigerad) Har inte riktigt gillat McDonalds förut, men deras McFeast-burgare var faktiskt goda. Men jag föredrar ändå MAX. Har aldrig ätit på Burger King, eller jo en gång, när jag var runt åtta år. Annars gillar jag Iggesundspizzerian starkt, men det är ju inte direkt nära Luleå. Redigerad 1 februari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Max har godaste hamburgarna, men dom brukar va så jävla sega i kassan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 . http://www.max.se/news.aspx?id=1043 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Max, Skrovmål Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Hmm är MAX mat gött då? Har alldrig smakat det. Tror inte äns det finns MAX i malmö. Jo det tror jag. Det finns iallafall vid center syd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Max, annars föredrar jag dock för det mesta små gatukök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Max Ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 MAX gör godast grubb, har dock bara ätit där två gånger om jag inte minns fel. På plats nummer två så kommer Burger King. Alltså gör McDonalds sämst mat enligt mig, men ändå så äter jag där oftast bland dessa tre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 (redigerad) Våt: Annan ÖBs hamburgerbar, i ystad. Redigerad 1 februari, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts