Skotten_31 Skrivet 20 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2010 (redigerad) Har inte kört något tidigare splinter cell spel, så kan jag köpa Splinter cell conviction och ändå förstå handlingen? Om inte, kan någon snabbt förklara de förra spelen?(Inga spoilers på denna) Tack Redigerad 20 april, 2010 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Har inte kört något tidigare splinter cell spel, så kan jag köpa Splinter cell conviction och ändå förstå handlingen? Om inte, kan någon snabbt förklara de förra spelen?(Inga spoilers på denna) Tack Ja, du kan ändå spela Conviction. Vad du behöver veta är: Sarah Fisher: Sam's dottern som förklarades död i början av förra spelet vilket fick Sam's värld att falla sönder. Lambert: Sam's föredetta chef och bästa vän. Sam, som var undercover hos en grupp terrorister, blev tvingad att skjuta honom i slutet på förra spelet för att behålla sin cover. Tom Reed: En föredetta kollega till Sam som brukade ge honom olika uppdrag i tidigare spel. Grim: Dator expert och Sam's suport i tidigare spel. Third Ecelon: En NSA spion orginisation som Lambert och Sam startade. Men efter Lamberts död så tappade Sam förtroendet för dem och lämnade dem. Hoppas det här hjälper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Tack! Ska nog köpa det. Ser grymt ut, dock lite besviken att man inte kan gömma kroppar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Ja, du kan ändå spela Conviction. Vad du behöver veta är: Sarah Fisher: Sam's dottern som förklarades död i början av förra spelet vilket fick Sam's värld att falla sönder. Lambert: Sam's föredetta chef och bästa vän. Sam, som var undercover hos en grupp terrorister, blev tvingad att skjuta honom i slutet på förra spelet för att behålla sin cover. Hoppas det här hjälper. Jag behövde aldrig göra det utan jag gjorde såhär: Att jag valde aldrig skjuta Lambert utan sköt han som stog bredvid Lambert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Jag behövde aldrig göra det utan jag gjorde såhär: Att jag valde aldrig skjuta Lambert utan sköt han som stog bredvid Lambert. Det fanns dubbla slut ja. Och Conviction fortsätter på det som Crusader nämnde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Det fanns dubbla slut ja. Och Conviction fortsätter på det som Crusader nämnde. Precis. Jag gjorde också som SilentViper men i Conviction har de bestämt att det andra var canon. Det är orsaken att jag nämde det slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Precis. Jag gjorde också som SilentViper men i Conviction har de bestämt att det andra var canon. Det är orsaken att jag nämde det slutet. Synd att början av Conviction inte blir som man valde i slutet i Double Agent. Synd att det släpps till PC näst sista April. Men men man får väl gotta sig med Gay tony och lite annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2010 Äntligen så har man fått testa detta spel tycker det är rätt så lätt att döda sina fiender men var rätt så kul. Men saknar Sam Fishers vanliga utseende från förgående spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts