Hummler Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Jag fick spelet idag Har dock inte hunnit spela då jag har sett Skånes stolthet Helsingborgs IF gå till Cupfinal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Jag fick spelet idag Har dock inte hunnit spela då jag har sett Skånes stolthet Helsingborgs IF gå till Cupfinal Härligt med fler HIFare! Det svider lite i börsen för mig... kanske något man kan önska sig i julklapp dock! Säg det inte... spelet är 18 +? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Härligt med fler HIFare! Det svider lite i börsen för mig... kanske något man kan önska sig i julklapp dock! Säg det inte... spelet är 18 +? Mjo, spelet är 18+ men beställ från internet eller något i smyg om du inte får spelar 18+ spel av dina föräldrar så när dom kommer på dig så bara visar du att det inte är så rått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Vad krävs för det ska bli 18 +? Är det när man kan typ... döda oskyldiga och sånt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Postad innan kanske? http://www.ctrlaltdel-online.com/comics/20061016.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Säg det inte... spelet är 18 +? Bah, jag köpte Vice City när jag var i din ålder, inga problem alls. aKi: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Bah, jag köpte Vice City när jag var i din ålder, inga problem alls. aKi: Tyvärr är mina föräldrar antagligen inte likadana som dina. Och dom reagerar i butiken... skulle handla Hitman: Silent assain och fick ringa hem till pappa så han fick säga till snubben i butiken att jag fick handla det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Kommar spelet bara till xbox 360? OM det kommer till PC, när kommer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 (redigerad) Kommar spelet bara till xbox 360? OM det kommer till PC, när kommer det? Japp, det kommer till PC. Så mycket vet jag. (Låt google sköta resten) Redigerad 20 oktober, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 PC-versionen kommer den 27:e här i Europa. Samma gäller PS2-versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 (redigerad) PC-versionen kommer den 27:e här i Europa. Samma gäller PS2-versionen. 27:e? Enligt IGN så kommer PS2-versionen 30:e oktober till Europa har jag för mig. Men jag är glad om du har rätt. Jag har även hört att Storbritanien(det är United Kingdom, right?) får spelet den 25:e. Redigerad 20 oktober, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 27:e? Enligt IGN så kommer PS2-versionen 30:e oktober till Europa har jag för mig. Men jag är glad om du har rätt. Jag har även hört att Storbritanien(det är United Kingdom, right?) får spelet den 25:e. Hrmm, brukar följa ToTheGame.com, men de kanske inte uppdaterat den. Kommer det ens en PS3-version, liksom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Har jag rätt eller? XBOX: US:October 24 EU:October 30 XBOX 360: US:October 18 EU: October 30 PS2: US: October 24 EU:October 30 AS: October 26 PC: US: October 17 EU: October 30, 2006 GAMECUBE: US:October 17 EU: October 27 Längtas som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Har jag rätt eller? XBOX: US:October 24 EU:October 30 XBOX 360: US:October 18 EU: October 30 PS2: US: October 24 EU:October 30 AS: October 26 PC: US: October 17 EU: October 30, 2006 GAMECUBE: US:October 17 EU: October 27 Längtas som fan Ja du har fel det kommer den 27 october i Europa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Ja du har fel det kommer den 27 october i Europa Hur vet du det? Vem har sagt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Hur vet du det? Vem har sagt det? Men det är ju fan inte så jävla svårt gå in på ubisoft.se Ginza CDON etc så har du fan där asså shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 (redigerad) Men det är ju fan inte så jävla svårt gå in på ubisoft.se Ginza CDON etc så har du fan där asså shit Ajo, man brukar ju kunna lita på Ubisoft's officiella hemsidor. Speciellt när det står att currentgen versionerna av Double Agent har samma banor som next gen, vilket verkligen inte är fallet. CDON vet ingenting. De sätter upp spel till plattformar som det aldrig blivit bekräftade hos. Sen har Ubisoft skrivit på sin egna officiella Splinter Cell-hemsida i samma nyhetspost som de annonserade multiplayerdemot, att ett singleplayerdemo av Splinter Cell: Double Agent skulle ha släppts denna veckan, men det har ingen sett röken av, och de har heller inte sagt något om varför det inte kom, som de lovat. Sen lovade de ett singleplayerdemo och multiplayerdemo till PC, och ett multiplayerdemo till Xbox 360. Var är PC-versionerna? Jo, man kan ju lita på Ubisoft. Redigerad 22 oktober, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Ajo, man brukar ju kunna lita på Ubisoft's officiella hemsidor. Speciellt när det står att currentgen versionerna av Double Agent har samma banor som next gen, vilket verkligen inte är fallet. CDON vet ingenting. De sätter upp spel till plattformar som det aldrig blivit bekräftade hos. Sen har Ubisoft skrivit på sin egna officiella Splinter Cell-hemsida i samma nyhetspost som de annonserade multiplayerdemot, att ett singleplayerdemo av Splinter Cell: Double Agent skulle ha släppts denna veckan, men det har ingen sett röken av, och de har heller inte sagt något om varför det inte kom, som de lovat. Sen lovade de ett singleplayerdemo och multiplayerdemo till PC, och ett multiplayerdemo till Xbox 360. Var är PC-versionerna? Jo, man kan ju lita på Ubisoft. Vad har demon till SCDA till Full Verionen med detta o göra inge ting. Men nu så står det att det kommer ut den 27/10-Fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 (redigerad) Vad har demon till SCDA till Full Verionen med detta o göra inge ting. Men nu så står det att det kommer ut den 27/10-Fredag Det handlar om pålitligheten hos Ubisoft's marknadsföring och vad de skriver och säger, alltså har det något med att göra med vad de skrivit för releasedatum och om man kan lita på det då andra källor säger 30:e oktober. Och med tanke på att olika källor har olika releasedatum är ännu en bekräftelse på att Ubisoft inte är bra på att dela med sig information så som releasedatum för spel. PS2 NTSC-versionen av Double Agent har läckt nu. Redigerad 22 oktober, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Det handlar om pålitligheten hos Ubisoft's marknadsföring och vad de skriver och säger, alltså har det något med att göra med vad de skrivit för releasedatum och om man kan lita på det då andra källor säger 30:e oktober. Och med tanke på att olika källor har olika releasedatum är ännu en bekräftelse på att Ubisoft inte är bra på att dela med sig information så som releasedatum för spel. PS2 NTSC-versionen av Double Agent har läckt nu. Ok vi kanske ska ej börja tjafsa nåmera nu så att tråden ej låser eller så att vi får ej inga varningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts