Jump to content

Splinter Cell!

rabarben
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 347
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Härligt med fler HIFare! :P

Det svider lite i börsen för mig... kanske något man kan önska sig i julklapp dock! :ermm:

Säg det inte... spelet är 18 +?

Mjo, spelet är 18+ men beställ från internet eller något i smyg om du inte får spelar 18+ spel av dina föräldrar så när dom kommer på dig så bara visar du att det inte är så rått :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bah, jag köpte Vice City när jag var i din ålder, inga problem alls.

aKi: ^_^

Tyvärr är mina föräldrar antagligen inte likadana som dina. Och dom reagerar i butiken... skulle handla Hitman: Silent assain och fick ringa hem till pappa så han fick säga till snubben i butiken att jag fick handla det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PC-versionen kommer den 27:e här i Europa. Samma gäller PS2-versionen.

27:e? Enligt IGN så kommer PS2-versionen 30:e oktober till Europa har jag för mig. :( Men jag är glad om du har rätt. Jag har även hört att Storbritanien(det är United Kingdom, right?) får spelet den 25:e.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det är ju fan inte så jävla svårt gå in på ubisoft.se Ginza CDON etc så har du fan där -_- asså shit :wub:

Ajo, man brukar ju kunna lita på Ubisoft's officiella hemsidor. Speciellt när det står att currentgen versionerna av Double Agent har samma banor som next gen, vilket verkligen inte är fallet. CDON vet ingenting. De sätter upp spel till plattformar som det aldrig blivit bekräftade hos.

Sen har Ubisoft skrivit på sin egna officiella Splinter Cell-hemsida i samma nyhetspost som de annonserade multiplayerdemot, att ett singleplayerdemo av Splinter Cell: Double Agent skulle ha släppts denna veckan, men det har ingen sett röken av, och de har heller inte sagt något om varför det inte kom, som de lovat.

Sen lovade de ett singleplayerdemo och multiplayerdemo till PC, och ett multiplayerdemo till Xbox 360.

Var är PC-versionerna?

Jo, man kan ju lita på Ubisoft.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ajo, man brukar ju kunna lita på Ubisoft's officiella hemsidor. Speciellt när det står att currentgen versionerna av Double Agent har samma banor som next gen, vilket verkligen inte är fallet. CDON vet ingenting. De sätter upp spel till plattformar som det aldrig blivit bekräftade hos.

Sen har Ubisoft skrivit på sin egna officiella Splinter Cell-hemsida i samma nyhetspost som de annonserade multiplayerdemot, att ett singleplayerdemo av Splinter Cell: Double Agent skulle ha släppts denna veckan, men det har ingen sett röken av, och de har heller inte sagt något om varför det inte kom, som de lovat.

Sen lovade de ett singleplayerdemo och multiplayerdemo till PC, och ett multiplayerdemo till Xbox 360.

Var är PC-versionerna?

Jo, man kan ju lita på Ubisoft.

Vad har demon till SCDA till Full Verionen med detta o göra inge ting. Men nu så står det att det kommer ut den 27/10-Fredag

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad har demon till SCDA till Full Verionen med detta o göra inge ting. Men nu så står det att det kommer ut den 27/10-Fredag

Det handlar om pålitligheten hos Ubisoft's marknadsföring och vad de skriver och säger, alltså har det något med att göra med vad de skrivit för releasedatum och om man kan lita på det då andra källor säger 30:e oktober. Och med tanke på att olika källor har olika releasedatum är ännu en bekräftelse på att Ubisoft inte är bra på att dela med sig information så som releasedatum för spel.

PS2 NTSC-versionen av Double Agent har läckt nu.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det handlar om pålitligheten hos Ubisoft's marknadsföring och vad de skriver och säger, alltså har det något med att göra med vad de skrivit för releasedatum och om man kan lita på det då andra källor säger 30:e oktober. Och med tanke på att olika källor har olika releasedatum är ännu en bekräftelse på att Ubisoft inte är bra på att dela med sig information så som releasedatum för spel.

PS2 NTSC-versionen av Double Agent har läckt nu.

Ok vi kanske ska ej börja tjafsa nåmera nu så att tråden ej låser eller så att vi får ej inga varningar :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor