Cortez Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 (redigerad) Nytt montage, denna gång banor med ingame ljud där det inte fanns förut. Det låter härligt. http://www.gametrailers.com/player.php?id=13887&type=wmv Visar också Sam i New York, han bär SWAT klädsel(!) och man ser Frihetsgudinnan. Finns i HD här om man hellre vill ha det. http://www.gametrailers.com/player.php?id=13886&type=wmv Redigerad 7 oktober, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Ser helt underbart ut!! Längtar som fan! Har börjat ett nytt sparande på CT för att "dämpa" längtandet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Nytt Bob and Steve avsnitt Nu besöker de New York... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Det jobbigaste har just hänt mig... Jag spelade CT igår och idag när jag skulle spela var mina sparnigar borta. Har någon nån sparning på Displace som jag kan få? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Nytt Bob and Steve avsnitt Nu besöker de New York... Haha, fyfan vad goa dom är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Den är ju ioförsig inte så där jätteny? Men jävligt rolig är den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 (redigerad) Den är ju ioförsig inte så där jätteny? Men jävligt rolig är den. Den är tillräckligt ny. Tillräckligt ny för att ingen annan har postat den ännu. Vilket gör den ny, t.o.m. otroligt ny, speciellt för det här forumet då det är första gången någon postar den här, och någon i det här fallet är jag, vilket gör den ännu nyare och fräschare för jag är så jävla grym. Tittade nyss på http://store.ubi.com/item.jsp?item=32294 vilket är PS2-versionen av Double Agent... 15 CO-OP missions och 2 exklusiva flashback Sam Fisher uppdrag. 15 CO-OP uppdrag är lite mer än vad var det... 4-5 uppdrag i CT? Kom en patch till CT på PC-versionen som la till 2 till... men det här... är bra mycket mer CO-OP glädje än det fanns i CT. Redigerad 9 oktober, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Versus-demot kommer ut på Xbox Live Marketplace idag. http://splintercell.us.ubi.com/newspost.php?news_id=1371 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Hmm, jag får ta och spela genom hela spelserien nångång snart. Jag köper ett begagnat Splinter Cell spel varje gång jag beställer ett nytt spel. Tänkte jag skulle ta mig tid efter att ha skjutit upp det i så många år nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Jag funderar på att 'hitta' Splinter Cell - Chaos Theory! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Jag funderar på att 'hitta' Splinter Cell - Chaos Theory! Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Vi vill bara meddela dig att idag har din order levererats ut från vårt lager och bör vara hos dig inom 2 vardagar. Det som levererats till dig är följande: -------------------------------------------- 1 st 3004001 Xbox 360 - Splinter Cell Double Agent -------------------------------------------- GOOTT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 När kommer Splinter Cell DA Demon ut så jag får testa det om det är nåt värt att köpa eller fixa en buskversion av det såfall gå jag till min blåbärs buske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 (redigerad) När kommer Splinter Cell DA Demon ut så jag får testa det om det är nåt värt att köpa eller fixa en buskversion av det såfall gå jag till min blåbärs buske Läs den här tråden och lär dig att veta hut, för fan! Redigerad 19 oktober, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Spelet ska bli det första 360-spelet att stödja True HD, dvs 1900x1080p. Dagen HDTV:s som säljs i butiker stödjer 720p, och vanliga TV-apparater stöder 576p eller 480p beroende om man har PAL eller NTSC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Läs den här tråden och lär dig att veta hut, för fan! asså går ju fan ej komma in på sidan står sidan kan ej visas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 (redigerad) asså går ju fan ej komma in på sidan står sidan kan ej visas Då ska jag berätta för dig hur du ska göra. Leta upp subforumet som heter Gtasajten - forumet. Klicka på den. Klicka sedan där det står Buskarna. Läs och vet hut. Redigerad 19 oktober, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Spelet ska bli det första 360-spelet att stödja True HD, dvs 1900x1080p. Dagen HDTV:s som säljs i butiker stödjer 720p, och vanliga TV-apparater stöder 576p eller 480p beroende om man har PAL eller NTSC. http://www.fz.se/bildarkiv/images/Tom_Clancy_s_Splinter_Cell__Double_Agent/SCDA_X360_SP_3.jpg http://www.fz.se/bildarkiv/images/Tom_Clancy_s_Splinter_Cell__Double_Agent/SCDA_X360_scr_030406_3.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Svett..fläckar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Snöööö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts