P1rsson Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 OM jag har .AVI filer på datorn som innehåller en film eller filmklipp, hur ska jag då göra för att bränna filmen på en DVD-R skiva? Nero Express vill inte öppna avi filer och jag har letat men hittar inte något som kan hjälpa mig. Vet någon en bra guide eller kan någon vara så snäll och skriva hur jag gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 OM jag har .AVI filer på datorn som innehåller en film eller filmklipp, hur ska jag då göra för att bränna filmen på en DVD-R skiva? Nero Express vill inte öppna avi filer och jag har letat men hittar inte något som kan hjälpa mig. Vet någon en bra guide eller kan någon vara så snäll och skriva hur jag gör? Finns det någon typ av "Burn to Data-CD" istället för "Burn to Video-CD"? Så gör jag när jag bränner .avi filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 (redigerad) Jag använder WinAvi Converter och den funkar fint! Länk §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Redigerad 1 februari, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 DVDSanta,VSO convertor. DVDSanta rekommenderar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 1 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Tack för alla svaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 2 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 DVDSanta,VSO convertor. DVDSanta rekommenderar jag. Okej, har en til frååga nu då! =) Har gjort om avi filen till .vob och brände den, men då fungerar filmen i typ 10 sek innan det bara blir svart. Däremot låg det också en .bup fil i VIDEO_TS mappen. Ska den cokså vara med på någon kant? Använde DVDSanta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) Ja den ska också vara med Redigerad 2 februari, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 2 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Ja den ska också vara med Okej men hur får jag med den om jag använder nero? Eller vet ni något annat bra och helst gratis bränn program där jag kan bränna båda filerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Lägg den i video_ts precis som .vob:en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 2 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Lägg den i video_ts precis som .vob:en Jodå den ligger redan där, men vadå kan jag bränna hela mappen då eller? För jag förstår inte hur man lägger till .bup filen i Nero? Vet bara hur man lägger in .vob filen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Skapa en ny dvdskiva. då får du en video_ts och en audio_ts mapp. lägg alla filer i video_ts mappen så ska det funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 2 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Okej tack. En fråga till nu då, hoppas jag itne bryter mot någon regel, men hur bränner jag in undertextfiler, i mitt fall .srt, i en .avi film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Okej tack. En fråga till nu då, hoppas jag itne bryter mot någon regel, men hur bränner jag in undertextfiler, i mitt fall .srt, i en .avi film? Vi säger att din film heter "terminator3.avi". Då ska du ladda ner undertexten till den filmen och ändra namnet på undertexten till "terminator3.srt".... d.v.s namnet på undertextens fil ska ha samma namn som avi filens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Okej tack. En fråga till nu då, hoppas jag itne bryter mot någon regel, men hur bränner jag in undertextfiler, i mitt fall .srt, i en .avi film? Finns en guide på www.piratbyran.org om hur du permanent lägger in en sub på en avi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 2 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Finns en guide på www.piratbyran.org om hur du permanent lägger in en sub på en avi Jo jag vet men kommer inte in på sidan idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Jo jag vet men kommer inte in på sidan idag Du är inte den ända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts