Weener Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Jo, det är såhär va, att jag använder Pinnacle Studio 9 när jag redigerar film. I detta programmet kan man inte spela klipp baklänges tyvärr, så nu undrar jag om det finns något program som man kan ladda ner som man kan få klipp att spelas baklänges. Vad jag menar med att spelar upp baklänges är tex om man filmar när jag springer och hoppar upp på en stenmur, så spelar jag det baklänges, så hoppar jag ner från stenmuren och springer bakåt. Altså en rewinder av något slag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Sony Video Vegas 5.0 eller 6.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Sony Video Vegas 5.0 eller 6.0 Har du det? Om du har det, har du lust att skicka till mig? Jag har letat i buskar och dom enda som jag hittar är det Virus i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts