antepanteboy Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Hej! jag är ny här på gta sajten (men har ändå spelat gta 1, 2, 3,vc,å SA i 3 år nu . jaja men vad jag vill fråga om är extra uppdragen. Jag vet vart telefon och hundmatsuppdragen finns, men inget annat. det vore shyst om ni kunde lägga in en beskrivning eller en karta eller så. Hjälp en sann gta player i nöd! PS.Siktar på 100% så måste veta vart dom finns! Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Hej, och välkommen till forumet. Ang. din fråga så kan jag tyvärr inte komma på något annat än polis, ambulans, brandkår och taxi-uppdragen. Så det är nog det enda som återstår, men om de ger något är jag osäker på. Men det är då det tips jag har att ge. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts