Tigerr Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 " If you have done EVERY SINGLE ASSET! Not all but two, not all but one, ALL OF THEM!, you'll get a call from the Earnest telling you to come down. He's been beat up by Forelli's goons, and they're taxing all your assets. Thus, the more you have, the better and easier. I suggest owning them all. Ok, ok, just to clear up. You need all BUT TWO. Do them all anyway, because you need them for 100%. " - Detta läste jag på en walkthrough.. Vad menar dem med "Every single asset"!? Är det att jag måste ha köpt allting (sunshine Autos, Icecream, Taxi, Printwoks) och sen gjort alla missions där!???!?!?!??!!? Isf: Vilka "Assets" är det jag måste köpa? Namn på alla.. Tack tack TACK på förhand!! MÅSTE ha dendär militärhelikoptern som alla tjatar om!!! !!! !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Ähh. Militärhelikopter suger verkligen.. Ingen idé att ha den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Ähh. Militärhelikopter suger verkligen.. Ingen idé att ha den Håller med Den är ju bara förjävla klumpig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Håller med Den är ju bara förjävla klumpig... Men han vill ju klara spelet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 26 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 precis! Bryr mig inte så mkt om helikoptern.. Men jag vill straffa Lance.. Och känna makten av att vara en maffia snubbe..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts