Henkibojj Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Har lite frågor om styrningen till LCS. Enligt den här bilden autosiktar man med R till fots och manuellsiktar med L. Vad är då D-pad down för nån knapp? Vad är skillnaden mellan L och down? När man åker bil, hur gör man då en drive-by? Jag trodde man höll in L resp. R för att kolla vänster/höger, för att sedan trycka O för att skjuta. Men så är det inte? Och hur kollar man rakt bakåt? Sen lite grann om soundtracket. Är det Official trailer 1 som är huvudtemat, eller nr 2? Eller båda? Multiplayerlåten antar jag inte finns med i spelet () men är det nån som vet vad den heter? [OT]Vad heter låten i Nokia-reklamen om en 3G-telefon där det som vanligt kommer upp texter som "Se. Känn. Hör. Upplev." mm? :"> En snubbe med glasögon ligger i ett tält och flinar, sen kommer lite bilder från nån slags festival... vill gärna veta vad låten heter. Sorry för offtopic.[/OT] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 För att kolla åt sidorna, bakåt m.m. så håller man in Left och trycker bakåt eller åt sidorna med den analoga styrspaken. Sen så går det att ändra så att man kan kolla åt sidorna med left och right, men då kommer handbromsen att flyttas till en av dom vanliga knapparna. Jag tycker kontrollen fungerar bra med tanke på att det saknas en analog styrspak, men som sagt, det är inte så stor skillnad på kontrollen från dom stationära spelen, så man vänjer sig rätt så snabbt, gjorde i alla fall jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Ok, tack för svaret. Du har ingen aning om soundtrackfrågorna (eller om Nokialåten :"> ) då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Om du håller in R - trycker neråt och sedan L så drar man siktet långsammare. Det vill säga att det blir lättare att styra med små rörelser.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Störigt när man ksa göra Drive-by När vi ändå är inne på soundtrack, vad heter intro-låten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 (redigerad) Då lånar jag också den lite gamla tråden, vad heter intro låten till spelet? EDITAR då, låten heter A Dark March av DangerMouse. Redigerad 4 juni, 2006 av P1rsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts