Sniper Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Vilket är bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Bara spelat silkroad, har maple på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Maplestory. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Lame att gämföra ett 2D med ett 3D spel. Har själv bara spelat Maple men jag kan ge mig fanken på att Silkroad är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Lame att gämföra ett 2D med ett 3D spel. . Jag undrade bara vad andra tycker :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Aldrig kört silkroad men det är bättre grafik så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Jag som spelat båda kan säga att SilkRoad krossar (OBS! Min åsikt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Dålig jämförelse... Själv tycker jag MapleStory är så sött att min röst faller på det. Sen har jag inte spelat Silkroad heller. Håller mig till Maple och WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Maplestory eftersom att Silkroad ser ut som Knight Online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Jag har bara kört Maple men silkroad verkar roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Silkroad är många gånger bättre än Maplestory. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Endast spelat Maplestory.. Så jag votar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Null Vote.. lite dumt att rösta .. har inte ens spelat både Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts