Jump to content

SA Cam Hack

Gäst
 Share

Recommended Posts

Någon som vill ge mig en länk till camhack till MP ?.. vet att de finns, kom in på ett annat forum

som hade en länk, men filen va borta, OCH JA jag har letat. Och om ni ska besvära er att säga att jag inte ska dra upp gamla trådar, skriv inte alls. tacksam för SVAR.

Orkade inte bli medlem bara för ett inlägg, när jag lika gärna kan skriva här.

Ja, tydligen. I detta forum verkar det ju bara folk som blir medlem bara för att hitta inlägg

som dom kan klaga över, shit.

Kan inte folk bara svar på frågan eller ge fan i att skriva?.

Om ja hade velat bli medlem där, så hade jag väl blivit det.

De här inlägget var det avgörade för mig att det bara verkar finnas sånna som klagar.

Och jag visste väl inte då att jag skulle vänta så länge här. Och varför

så säker på att jag får svar där inom 15 min?.

Haha, men kan du läsa och förstå? eller är du helt slut i huvudet? jag orkar inte bli medlem på det forumet, utan jag skriver här, shit. Folk här ju mer dummare än va ja trott här, bäst att avsluta sitt medlemskap här.

Idioter hela bunten.

Vadå fråga något som ingen här vet?, hur kunde jag veta det?. Är inte ett forum till för att fråga saker på?.

För jag har då inte hittat någon lista på alla medlemar vad dom vet och inte vet?.

Jag har inte sagt att alla bara klagar på mig? Jag sa att dom flesta verkar bara bli medlem för att hitta

inlägg att klaga på? vad finner du MIG i den meningen?. De var väl ändåså ett dumt förslag?

De är väl inte så svårt att förstå att om jag ville bli medlem och fråga där, så hade jag väl gjort det.

Alla inlägg som inte har ett SVAR på min fråga är värdelösa.

Vad är felet med att fråga en sak på ett forum?

Ända jag begärde vad ett svar på min fråga?.

Och desutom vill jag inte bli saknad av någon här.

Misstag av mig, alla är inte idioter här.

Du är läskig, vet du det? :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor